{5}

1K 46 1
                                    

Pustila jsem vodu a nechala na sebe stékat kapky teplé vody. Ale někdo otevřel dveře do koupelny. Rychle jsem se podívala do dveří ve kterých stal Deja. Rychle jsem vypla vodu a hodila na sebe ručník. ,,Vypadni!" Zařvala jsem po něm. Ale on vešel dovnitř do koupelny a zavřel za sebou dveře. Šel ke mě a strhl mi ručník z těla, chitil mě za ruce a přitiskl mě na zeď. Začala jsem křičet a spírat se. Pak mě ale políbil a já začala brečet. Nevím co se stalo ale zničeho nic se Deja svalil na zem. Tak jsem rychle na sebe hodila Davidovo tričko z koncertu. A běžela jsem se slzami v očích do druhého pokoje kde byl Dori s klukama a popíjeli. Když jsem tam doběhla tak jsem ani neklepala a vešla dovnitř, což byla chyba protože tam měli nějaké štětky. Všichni se na mě podívali pohledem co ti kurva je. ,, D-d-deja l-l-leží v koupelně." Vykoktala jsem to ze sebe a hned za ním běžel koukr, Martin a Renne. Dorian mě chtěl obejmout ale já jsem se otočila a běžela jsem za Dejanem. (O 30 min. Později).

Deja se vzbudil,, kurva mě bolí hlava"řekl a usnul, tak ho kluci donesli do jeho pokoje, položili ho na jeho postel a přikryli ho dekou a odešli. Zůstal tam s ním jen Martin protože měli spolu pokoj. Koukr a Renne šli do svého pokoje kde měli ještě ty tři štětky, já a Dori jsme šli do našeho pokoje a já jsem se šla znovu osprchovat protože mě přerušil dejan. Když jsem byla hotová tak jsem vyšla z koupelny už ve svém pyžamu a Doriho tričko které jsem posladala jsem mu hodila na obličej.
(D: Dori,J: já, Mia)

J: ,, nevíš co je s Dejou?"zeptala jsem se

D: ,, no víš my... Spíš on si dával nějaký drogy které zapijel chlastem." Řekl když si lehl a otočil se ke mě zady

J: ,, Dori?"

D: ,, ano?"

J: ,, podívej se mi do očí." Řekla jsem protože jsem věděla že dejan nebyl sám co si dával nějaký drogy.

Podíval se na mě a měl velký vzorničky. Hned mi to bylo jasný že si dal taky. Ale byl hrozně moc cute tak jsem na něj nenadávala. ,, Dobrý tak se otoč a dobrou Dori." Řekla jsem nasraně a byla jsem znechucená, protože jsem měla v hlavě ty štětky co před nima byly úplně nahý. Tak jsem si lehla na kraj postele a snažila se usnout. Ale Dori jak měl v sobě nějaký ty drogy tak s sebou furt házel a cukal do toho jsem slyšela vzdychy z pokoje koukra Renneho. Když se mi konečně podařilo usnout tak se ke mě přitiskl David který už spal. A dýchal mi na krk asi by mi to nevadilo kdyby nesmrděl jak nevím co. Pomalu jsem slezla z postele vzala jsem si polštář a deku, a šla jsem zaklepat na pokoj Martina a Deji. Martin mi otevřel a byl jen v boxerkach. Byl tak hezu. Když mě spatřil tak zabouchl dveře a když je zase otevřel tak už měl na sobě tepláky. ,, Ehmm... Promiň že jsem tě vzbudila ale v tom pokoji s Davidem se spát nedá. Tak jestli bych nemohla spát u tebe v pokoji na zemi?" Zeptala jsem se ho,, jo určitě a nebudeš spát na zemi, budeš spát s semnou v posteli." Řekl a chitil mě kolem ramen a šel s se mnou k jeho posteli. Je sice jedno lůžková ale my dva jsme dost hubení tak jsme se tam vešli. Ležela jsem tak blízko u něho, hrozně krásně voněl tak jsem se k němu natiskla ještě víc. On se jen usmál a spolu jsme usli.

!chyby!

Doufám že budete mít lepší den když jsem vydala novou kapitolu 😂 a hrozně se omlouvám že kapitoli nevychází pravidelně.😞zase jebe mé mu telefonu 😅 vaše kundice 😍

život na piču? [Dorian] Kde žijí příběhy. Začni objevovat