{30}

685 40 5
                                    


Hledala jsem ji všude, ale marně. Šla jsem do Doriho pokoje a lehla jsme si na postel.

Snažila jsem se usnout ale nešlo to. Asi to bylo tím že jsem byla jen ve velkém tričku, bez spodního prádla, v doriho posteli a ty ožralý kreténi tam řvaly přes celý dům.

Když se uklidnili a vypadalo to že konečně usnu, vrátili k Dorimu do pokoje. Vytáhli mě z postele a Dori mě vzal do náručí. Odnesl mě dolů, hodil mě na gauč. Všichni si sedli okolo mě a koukali.

,, Můžete mi kurva vysvětlit co se děje?" Zařvala jsem na ně.

,,V klidu kotě ožer se s námi." Řekl koukr

,,Neříkej mi kotě...kam jste mi dali oblečení?" Zeptala jsem se

,, Myslíš tohle?" Odpověděl mi Dori když držel v ruce moje "sexy prádélko"

,,To není moje." Řekla jsem

,,A proč to bylo v tvé tašce." Řekl a hodil ji po mě a smál se

Vzala jsem si ji a šla jsem zpět do pokoje. Oblékla jsem si kalhotky a hned jsem usla.

morning 10:01

Něčí ruka byla na mám zadku a pomalu se přesunula na můj bok.
Pomalu jsem se na tu ruku podívala na ni. Nebyla potetovaná takže jsem hned poznala okoho se jedná. (Kdyby někdo nevěděl tak Martina A.K.A Greye 😅)

Nějak jsem to nešila a spala jsem dál. Cca po minutě jsem ucítila další ruku na mé noze e zároveň jsem měla pořád Martinovu ruku na boku. Sundala jsem že sebe všechny cizí ruce a vstala jsem z postele.

Podívala jsem se na postel a na ní letěli kluci. Martin, koukr a... Dori. Všichni chápali jen Dori byl vzhůru a smál se na mě jako sluníčko.

,, Dobré ráno." Pošeptala jsem

,, Dobré." Šeptl nazpět

(Nebudu popisovat jak vstala šla se vykoupat, co jedli, a jak šel koukr domů..jsem moc líná 😅)

Když koukr odešel tak jsme jeli do mekáče pro pozdní oběd. Jelikož bylo odpoledne a v mekáči bylo narváno tak jsme si objednali přes McDrive a jeli jsme na nějakou louku. Po cestě jsme nabrali i Kačí.

Dojedli jsme a došli na tu louku. Udělali jsme si takový "piknik"? Asi by se tomu dalo tak nazívat. O všem Martin nezapomněl i na čtyři láhve vína~ ciganka (🤣🤣👌🏽) a ano byly jsme tam hrozně dlohou.

Ale celou tu dobu ti bylo pro mě utrpení. Jelikož jsme se musela dívat jak se tam Dori a Kačí cucmaji. Pokaždé když se políbili tak mi spadl úsměv z tváře. Ale Dori si toho všiml když už jsem se s nimi ani nebavila.

,,Děje se něco mio?" Zeptal Dori

,,Ne jen mě bolí trošku hlava... Martine nemohl by jsi mě hodit domů? musím si dát prášek." Poprosila jsem Martina. Ale trošičku jsem zalhala ze mě bolí hlava jelikož to nebyla pravda.

,, Počkej my pojedeme taky Kačí už taky musí domů." Řekl rychle Dori

,,Ok tak vás hodím všechny domů a já půjdu za dejou." Řekl Martin a šlo se k autu.

Ta hlava mě reálně začala bolet. Tak jsem chtěla Martina za ruku. Dori na mě čuměl jak kdyby má chtěl zabít ale ani nevím proč. Když jsem mu nic neudělala.

Nasedli jsme do auta a jelo se. První jsme jeli ke Kačí. A pak jsem asi usla.

|Dorian|

Když chytla Martina za ruku, tak ani nevím proč ale docela mi to vadilo.

Nasedli jsem do auta a odvezli jsme kačku domů. Dal jsem jí pusu na tvář. Podíval jsem se na Miu. Neviděl jsem ji do obličeje ,, Martine ona spí?" Zeptal jsem se ,,jo spí tak drž hubu ať ji nevzbudíš." Zašeptal.

Dojeli jsme před náš dům. Vystoupil jsem a vzal jsem Miu do náručí.
A odnesl jsem ji domů. Martin jel ještě za dejou nahrávat. Já jsem Miu položil na gauč a snažil jsem se jí nějak probudit.

,,Mio... Mio..."políbil jsem jí a ona se hned vzbudila

Odstrčila mě od sebe,, co to děláš kurva." Zařvala po mě

,,Ty vole, v klidu dej si prášek a spi dál demente." Řekl jsem a vsatl z postele

|Mia|

,,Ty vole, v klidu dej si prášek a spi dál demente." Řekl a vstal z postele

,, Nevím kdo je tady vůl a dement. Když mě políbíš a pak děláš že se nic nestalo. Pochop že když chceš někoho políbit tak ho musíš milovat, jinak to nemá smysl. Nechápu proč se furt na mě směješ jak sluníčko, nechápu proč mě pořád líbáš, nechápu co jsem to udělala ze mě takhle trestáš." Všechno ze mě vyletělo. A jediný co udělal bylo že odešel.

Dala jsem si prášek a šla jsem znovu spát...

! chyby!

Já vím.ja vím. Jsem piča jelikož jsem včera zapomněla vydat novou kapitolu 🤦🏽‍♀️ale snad mi to prominete 😏🥴 vaše kundice 😍

život na piču? [Dorian] Kde žijí příběhy. Začni objevovat