(15+ kvůli sexuálnímu podtextu 😅)
Vylezla jsem z koupelny už v pyžamu. Dori a Kačí už byly v ložnici. A já a Martin jsme měli spát v obýváku na gauči.
Sedla jsem si na gauč a přikryla jsem se dekou až Ke krku.
,, Chce se ti spát?" Zeptal se
,, Ne a tobě?"
,, Taky ne a co budeme dělat?"zase se zeptal
,, Nevím...koukneme na film?
,,Ok" řekl zapl televizi a pustil Netflix
Pustil tak stranger things jelikož jsem to nikdy neviděla a už to má 3. Řadu.
Koukali jsme se a Martin mi dál ruku na stehno. Celou si mě prohlédl a zastavil se na mém krku. Spatřil tam ty cucleky a dal svou ruku pryč.Nějak jsem to neřešila a opřela jsem se hlavu o jeho hruď asi jen usla jelikož si nic nepamatuju.
•morning 8:30•
Moje tričko (pyžamo) bylo vytažené nad zadek. Takže byly vidět moje kalhoty. Nevěděla jsem co mám dělat protože martinova ruka byla v nich a na mém zadku. Snažila jsem se zpátky usnout ale nešlo to. Tak jsem si myslela že když se otočím obličejem k němu tak že se probudí, ale místo toho jsem jeho ruku měla na mé vagíně.
Vylétla jsem z pod deky a z gauče. Tím jsem vzbudila Martina,, co je kurva." Zařval když si sedl. ,, Ehm...nic." odpověděla jsem mu. Šla jsem se převléct.(jelikož jsem líná popisovat co se celé dopoledne dělo tak to přeskočíme😅)
• afternoon 13:30•
Po obědě jsme jeli ke Kačí. Já jsem si vzala věci a s Martinem jsem jela ke mě. Pomohl mi zbalit mou techniku. Věci co jsem zbalila už včera a věci co mi teď Martin pomohl zbalit tak jsme odvezli do mého nového bytu.
Odemkla jsem a dala jsem tam ty věci. S Martinem jsme si povíme a zničeho nic mě políbil. Celá v šoku jsem se od něj odtáhla a dala mu facku.
,, Kurva co to s vami bratry Albrechty je." Řekla jsem povrchně. Pak jsem si uvědomila co jsem nahlas řekla
,, s námi? Ty jsi s ním zkurvenym bratrem něco měla?" Zeptal se a držel se za tvář
,,Jo....chci říct že ne... vypadni." Zařvala jsem na něj a strčila jsem ho na chodbu. Zabouchla jsem mu dveře před nosem a rozbrečela jsem se.
Ani nevím proč brečím. Možná že k Davidovi fakt něco cítím a nedokážu si to připustit.
Na telefonu mi cinklo že Blakkwood rekords přidala nové video. Bylo od doriho. Byla to ta naše písnička kterou SME udělali spolu. Cca za hodinu jsem měla na mém ig 90 000 sledujících.....
!chyby!
Takže lidičky srry že je krátká 😅ale nějak mi dochází nápady tak další kapitola vyjde až ve středu 🥺 vaše kundice 😍
ČTEŠ
život na piču? [Dorian]
Genç Kurgučti a dozvíš se 🙃 Objeví se i žůžo labůžo xd tento příběh nemá nikoho urazit a ani ztrapnit. jsou to jen sračky z mé " fantazie"? (asi 18+) pro jistotu ale kdo to dodrží?💁 8.6.2020#1- dorian 9.6.2020#1-david