Bölüm 03: Fethiye kaçamağı

364 5 2
                                    

Herkese selamlar.. Fazla bekletmeden yeni bir maceramı sizlerle paylaşayım istedim.

Okuyanlar yorum ve vote eksik etmezse daha aşırı bir şevkle yeni maceralar paylaşabilirim.

Bu seferki maceram üniversite 3. sınıftan. Okuyun bakalım bu maceramı nasıl bulacaksınız görelim.

Hazırlık sınıfında yaşadığım yeter sayıdaki ilişki sonrasında 20 yaşıma yediği önünde, yemediği arkasında, tuttuğunu koparan bir kadın olarak adım atmıştım.

Sınıftan arkadaşım Hatice ile Cuma ve Pazartesini de bağlayıp 4 günlüğüne kız kıza Akdeniz sahillerine akıp, çılgın bir macera yaşama isteği ile Fethiye'ye gitmeye karar verdik.

İnternetten kalacak yer arayışlarına başlamıştık ki bizim plan Hatice'nin abisinin kulağına gitmiş.

Her delikanlı(!) Türk erkeği gibi kendi her bokları yediği hayatta kız kardeşi bir şartla tatile gidebilirdi. Abisi de gelecekti.

Kardeşini yalnız göndermemesi yetmiyor gibi bir de sevgilisiyle geleceğini duyunca iyice kurulmuştum "abimiz"e.

Ama kalan kısa zamanda daha iyi bir seçeneğim olmadığından iptal de edemiyordum planı.

Hâli vakti yerinde "abimiz" kalacağımız mekanı ayarladığını söylediğinde kızgınlığım biraz geçmişti.

Barış Manço Bulvarı üzerinde Çalış Plajı'na yürüme mesafesindeki 3+1 villayı görünce benim yelkenler iyice suya inmişti yalan yok ama eğlencemizi kısıtlamaya çalışırsa diye pençelerimi de indirmiş değildim tamamıyla.

Yanına yakışmayacak kadar güzel uzun boylu, esmer manitası ilk iki gün "abimiz"i oyalamış (evde tutmuş desek daha doğru olur.), Hatice ile gündüzleri keyfimizce takılabilmiştik.

"Abimiz" ilk iki gün esmer yengemizi villanın her köşesinde ve bahçedeki havuzda dilediğince düdüklerken biz de Hatice ile sahile inmiş hatta bir arkadaş bile edinmiştik çoktan.

Beraber denize girip saatlerce eğlenceli, baştan çıkarıcı saatler yaşadığımız boyu 1.90 civarı olan, Rus menşeili beyaz dev arkadaşımız ile mercimeği fırına vermeyi kafaya koymuş; yer, fırsat ve zaman kollar kıvama bile gelmiştik.

Hatice ile aramızda birbirimize itiraf edemediğimiz ama içten içe hissettiğimiz bir rekabet oluşmuştu. "Önce beni sikmeli!"

Hatice'nin abisine yakalanma riskini göze alamamasını avantaja çeviren ben suyun içinde çocuğa mümkün mertebe yakın olup işi sevişme seviyesine kadar çıkartmıştım.

Hatice'de biraz cesaret olsa denizde üçlü yapardık kesin. O derece yani.

İlk iki günü sabahtan akşama kadar potansiyel tokmakçımız ile sahilde geçirdik.

İkinci günün akşamı kaldığımız villaya dönünce eksiklik gözümüzden kaçmadı. Esmer yenge yoktu.

Abimiz, manitasının acil işi çıktığı için gitmesi gerektiğini söylese de ben hemen anladım kızın tatil diye geldiği Fethiye'de sikişten kafasını kaldıramayıp dışarıya çıkamamasına içerlediğini.

Bu savımı destekleyen hamle abimizden geldi. "Hazırlanın gece dışarı çıkıyoruz!"

Emrivaki yapması hoşuma gitmese de gece dışarı çıkma fikri güzeldi.

Hatice ile odalarımıza gidip üzerimizi değiştirdik. Hatice abisinin tepkisinden çekinip biraz kapalı giyinmişti ama ben fazla cesur göğüs dekoltem ve dar mini eteğimle tam aranıyor gibiydim.

Abimiz de zaten ilk gördüğünde baştan aşağı, gerekli yerlerde mola vererek, beni süzdü ama birşey diyemedi.

Bütün bu hazırlığım aslında Rus tokmakçı adayımız içindi. Evden çıkmadan önce Hatice'den gizli olarak gideceğimiz mekanı mesajla attım.

Revulotion'a geldiğimizde saat gece yarısına gelmek üzereydi.

İçeride ortam yıkılıyordu. Birer içki aldıktan sonra kalabalıkta birbirimizi kaybetmemeye çalışarak ortalara doğru ilerledik.

Çalan hareketli parçaların ritmine kapılıp dans etmeye başladığımda üçüncü içkileri devirmiştik.

Omzuma dokunan eli hissedip arkamı döndüğümde tokmakçı adayımızın gülümseyen yüzünü gördüm.

Yanağımı dudağıma yakın bir yerden sıcak bir şekilde öperken bu gece kendimi buna kesin siktireceğim diye karar vermiştim.

Beni bırakıp Hatice'ye selam vermeye gittiğinde işler biraz karıştı. Esmer yengeyi villaya kapatıp günlerce siken delikanlı abi, kızkardeşinin arkadaşına tahammül edememişti. Tatsızlık çıkmasın diye eve döndük.

Eve dönüş yolunda sinir katsayım yükseldikçe yükseldi. Sadece gece planladığım sikişe engel olması değil Hatice'yi bu kadar sıkboğaz etmesiydi beni öfkelendiren.

Bu konu hakkında birşeyler yapmalıydım. Yoksa sinirim geçmeyecekti.

Herkes odasına çekilmişken tokmakçı adayımıza evin konumunu attım ve gelince haber vermesini söyledim.

Yarım saat geçmişti ki beklediğim mesaj geldi. Tokmakçı adayımız kapıdaydı. Sakın zile basmamasını ve kapı açılana kadar beklemesini tembihledim.

Durumu Hatice'ye haber verdim ve benden işaret almadan hiçbir şey yapmasını istedim.

Sonra öfkemi bastırıp "abimiz"in odasına daldım. Üstü çıplak, sırtüstü yatağa uzanmış tavanı izliyordu. Beni görünce şaşırdı ve yatakta doğruldu.

Senin gereksiz baskıcı tavırların yüzünden gecem berbat oldu memnun musun yaptığına dedim. Rus'u kastedip o çocuğun yerini tutamam belki ama hâlâ geceni toparlayabiliriz dedi.

Yanına gidip öpebilecek kadar yaklaşınca "Kendisi her boku yiyip kız kardeşine hayatı zindan eden oruspu çocuklarıyla işim olmaz." dedim.

Beni memnun ettiğin süre boyunca kız kardeşim ne istiyorsa yapabilir dedi ve elini dekolteme attı.

"Yavaş ol kardeşin duyacak. Kapıyı kapatmama izin ver." dedim ve gidip önce salonun ışığını söndürdüm ve gelip arkamdan kapıyı örtüm.

O gece "abimiz"le abartısız sabahın ilk ışıklarına kadar sikiştik.

"Benim Rus aygırı ile sikişime engel oldun ya bu odadan çıkmak sana yasak." dedim ve tuvalete ya da su içmeye mutfağa gitmesine bile izin vermedim.

Soluklandığımız bir anda konuşma fırsatı bulup kardeşinin hiç yaramazlık yapıp yapmadığını sordu.

Salonun ışığını söndürmem Hatice'nin beklediği işaretti ve "abimiz" beni memnun ettiğin sürece Hatice ne istiyorsa yapabilir demişti.

"İçin rahat olsun. İzin vermediğin hiçbir şey yapmadı." deyip bir sonraki postaya hazırladım.

Umarım Fethiye maceramı okurken sıkılmamışsınızdır. Zira ben yazarken aynı şeyleri tekrar tekrar yaşadım bu karantina yokluğunda 😜

SiLHoueTTe'NiN MaCeRaLaRıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin