I N T R O D U C T I O N

7.9K 193 9
                                    

Pengenalan watak~

                             Liya

Seorang gadis berumur 21 tahun yang masih menjalani kehidupan kolej. Dia seorang gadis yang mempunyai sifat berdikari sangat kuat kerana ibu bapanya sudah meninggal dunia sejak dia umur 15 tahun dan sejak itulah dia duduk bersama adik lelakinya yang muda dua tahun darinya. Oleh sebab itu, dia perlu bekerja sambilan untuk menampung kehidupan mereka berdua di cafe yang berdekatan dengan rumahnya. Dia juga seorang perempuan yang sangat cantik dengan matanya berwarna biru, rambut berwarna coklat gelap, muka yang berkulit putih gebu yang boleh membuat semua lelaki atau wanita tergoda atas kecantikkannya...

                            Lucas

Seorang lelaki yang bukan manusia dan digelar vampire atau pontianak kerana dengan aksi dia yang sering menangkap wanita demi darah telah heboh satu bandar yang membuatkan semua penduduk bandar terutama wanita lebih takut dan berhati hati ketika keluar malam kerana mereka semua tahu vampire ini hanya keluar waktu malam sahaja untuk memburu manusia untuk darah tetapi mereka silap kerana vampire ini boleh keluar pada waktu siang juga. Dia adalah anak kepada Domenico maknanya 'belongs to the lord' iaitu ketua kepada seluruh pontianak-pontianak sekian alam. Lelaki ini memburu wanita dengan menggunakan wajahnya yang tampan untuk membuatkan semua wanita tergoda dengannya. Ini telah menunjukkan bahawa lelaki ini adalah lelaki paling berbahaya jika anda bertembung dengannya...

Akan ada banyak karakter lagi;)






HI GUYS!!

I tak buat nama panjang2 sebab i tahu i akan lupa nama diorang hehe maafkan i (sebenarnya i tak reti reka nama)

Ini cerita pertama i dan i mintak maaf kalau ada salah bahasa ke apa sebab i'm dumb lol

Cerita ni bukan 100% bahasa melayu tetapi akan ada selit bahasa inggeris juga hehe i mintak maaf kalau grammar english i pon salah sebab i kan nak acah2 omputeh gitew

Dalam cerita ini kemungkinan ada aksi 18+ dan anggaplah semua karakter dalam cerita ini orang bukan islam supaya anda tidak keliru. Kalau anda bawah umur sila jangan baca sebab i tak nak jadi punca otak anda tidak suci (eleh kalau korang bawah umur pon korang baca kan? 😏)

Sila tinggal komen anda supaya i lebih semangat nak buat cerita lagi.. Love you guys💜

VAMPIRE'S HEART ✔️Where stories live. Discover now