Jag började gå mot Sal G3. Jag hörde snabba steg mot mitt håll då jag hörde en röst. "Du där, han är min rör du dör du fattar du?" Sa en irriterande röst som lät så jobbig att lyssna på.
"Vafan snackar du om, du kommer hit helt random och börjar säga att jag inte ska ta honom vafan snackar du om?" Sa jag irriterat!
"Vem fan tror du jag snackar om ha, Omar såklart han är min och inte din!" Sa hon "Vem är Omar," frågade jag."Allison var det va? Det är jag som är Omar!" hörde jag en röst bakom mig och vände mig om.
"Jaha okej, sa jag och la armarna i kors.
"Bethany, låt henne vara, ska du börja redan ha? Sa han högt och irriterat. Hon himlade bara med ögonen och gick med snabba klackar där ifrån."Jag måste gå, jag är redan sen! Sa jag snabbt"
"Vad har du för lektion? Frågade han "Matte i Sal G3! Sa jag"
"Kul, då har vi samma lektion" sa han och började gå! Jag gick efter Omar som en av de alla killarna hete.Jag gick in först...
"Sen första dagen Mrs..García, jag är Ms..Wilson, Kan du berätta lite om dig själv?"
"Jag heter Allison García, jag är 18 år och kommer från Sverige, jag och Min bästis Zarah har flytta hit för att börja om på nytt!" Sa jag högt och tydligt så säkert alla skulle höra!
"Har ni några frågor till Allison?" Frågade läraren?
*Adam? - Är du singel?
"Ja det är jag"
Alla började vissla.. o skratta"Du kan sitta där borta jämte Omar. Sa han och pekade längst bak i salen."
Jag gick mot Omar, och Killen jag tror hete Adam visslade åt mig.
"Äckel, sa jag tyst så att läraren inte skulle höra!"Matten gick fort och alla andra lektioner också. Det var redan lunch och klockan var ungefär 12:45.
Jag gick mot mitt skåp och lämnade mina SO-Böker. Och vände klackarna mot matsalen, det var fisk med potatismos till lunch vilket inte direkt var min favo mat så jag tog inget..
Jag kollade ut över det stora havet av elever, salen hade stora fönster, var högt i tak och rätt så många bord och stolar. Jag letade efter någon stans att sitta tills Omar ropade att jag kunde sitta vid dem. Såklart tackade jag ja eftersom jag inte kände någon annan här på skolan.
"Hej, sa han" "Hej! Svarade jag"
Han presenterade alla killar och pekade samtidigt på de.
"Detta är Davidas sa han och pekade på en mörkhårig kille, Daniel, Sam, Alex och Teo. Jag nickade bara.
"Såå det är fest imorgon kommer ni? Frågade Daniel. Tror jag han hette."
"Ja det är klart sa jag snabbt och alla tittade på mig, vadå har ni aldrig sett en tjej festa eller?"
"Jo de klart vi har sa han"Matten gick snabbt över och vi hade några lektioner kvar innan vi lutade...
~~~
Kapitel 4 ute skriv gärna vad ni tycker <33
// S
YOU ARE READING
Gang Leader's girl
RomanceAllisons liv vänds upp och ner när hon flyttar till USA och lär känna den arroganta Mason. När hon lär känna han mer och mer börjar hon få reda på mer intressanta saker. Fortsättning - Av Gang Leader's Girl ( ÄR UTE NU ) •••••••••••••••••••••••• Sta...