Kapitel: 15

1.1K 7 1
                                    

Jag vet inte hur länge jag har suttit i denna jeepen påväg mot ingenstans. Jag har ingen aning om vart vi är påväg. Inte heller svarar Omar, han sitter bara där helt tyst och koncentrerar sig på vägen.

Han körde upp på en kulle vid en park. Han gick ut ur bilen och öppnade bakluckan. Började flytta runt massa saker, medans jag bara satt här i framsätet och glodde på hans muskulösa kropp genom spegeln. Så. Snygg. Ush. Tänk. Inte. Så.

- Kom sa han och kollade fram på mig
- Mm kommer.. Sa jag tyst medans jag gick ut ur bilen mot bakluckan.

Han hade fixat en plsts där man kjnde sitta samt mat och sötsaker.

- Vad är det här? Frågade jag.
- Ehm, date. sa han med en blinkning
- Jag känner inte dig, visst du ser bra ut och så men.. Sa jag tyst
- Allison.. Jag känner något jag aldrig känt för en tjej innan, du är speciell. Sa han och tog tag i mina händer.

Våra ansikten var nu faligt nära, tillslut krashade våra läppar. Kyssarna blev mer och mer intensivare. Sen hände de jag aldrig trode skjlle hända med en kille jag aldrig känt.

*1 timme senare

Vi hade börjat käka lite när han frågade..

- Så Allison vem är du?

- Jo, jag växte upp i Sverige. Jag och mina föräldrar bodde i ett stort hus. Jag träffade Zarah min bästis genom allt. Sedan några år efter allt underbart dog mina föräldrar.. jag kände en tår fälla, men torkade bort den lika snabbt igen...
- Kom här, sa han och omslöt mig i en kram. Konstigt nog kände jag mig trygg.

- Men du, jag förstår att du inte vill prata om de men vad hände med dina föräldrar? Sa han frågande och tog bort en hår slinga från mitt ansikte som hade åkt ner..

- Säg inte till någon, men dom skulle ut på ett uppdrag då dom blev ner skjutna av ett annat gäng.. jag vet inte vem eller vilka de va.

Omar's perspektiv

När hon sa det där, blev jag helt tyst. Jag sa ingenting jag bara satt där, kände hur Allison skakade på mig för att få liv ur mig.

- Det var jag...

~~~

FÖRLÅT

TACK FÖR SÅ MÅNGA LÄSARE, BETYDER JÄTTE MYCKET!

// S

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now