Kapitel: 10

1.2K 10 2
                                    

Efter en lång bilfärd var vi "hemma" okej inte hemma för det var ju inte ens nära att vara mitt hem men okej.

Jag gick snabbt ut ur bilen då jag hade vaknat för en stund sedan. Ställde mig utanför dörren och väntade på att någon som kunde koden skulle låsa upp. Amanda gick mot mig och tryck in jag skojar inte om det var typ 20 siffror.

Var det 38421 eller var de 38429 kommer aldrig lista ut den där koden.

"Är koden inte lite kort, ni kanske borde lägga till några siffror va? sa jag och kollade mot alla grabbar som bara stod och tittade på mig och undrade vem fan jag var.

————

När vi hade kommit hem så satte vi oss alla i soffan för att lära känna varandra vilket jag tyckte var en usel idé. Då jag inte hade tänkt att stanna så länge. Jag tog med en s flaska sprit upp och gick mot mitt rum. Jag öppnade dörren till mitt rum när jag hörde ett högt ljud och ett skrik från rummet bredvid. Jag gick fort mot dörren och innan jag han tänka drämde jag upp dörren och såg en Zarah liggandes på golvet och en äldre kille över henne henne.
- Vad fuck tror du att du håller på med? Ha?" Sa jag hårt och gick mot han.

- Och vem fuck är du som bara klampar in här utan att ha någon som helst aning om vad som har hänt. Sa han och tryckte upp mig hårt mot väggen.

Jag slog hårt i ryggen i väggen, och kved till.
- Passa dig riktigt noga prinsessan. Sa han och vände på klackar och gick där ifrån med snabba steg.

Jag kröp snabbt fram till Zarah och hjälpte henne upp i sängen. "Vad gjorde han? " Frågade jag henne tyst.. hon satt helt still och svarade inte. "Zarah, kolla på mig, du vet att du kan berätta allt för mig." Sa ja medans hon nickande.
- Kom vi går in till mitt rum.. sa jag och hjälpte henne upp.

Vi la oss i "mitt" rum och pratade en stund.
- Var har du varit någon stans hela natten? Frågade Zarah med en orolig blick.
- Ehm.. på uppdrag... sa jag och blev tyst
- Vart är vi egentligen? Frågade hon och reste sig upp så hon satt på säng kanten.

Det knackade på dörren...

~~~~~

FÖLÅT

KOMMENTERA FÖR MER KAPITEL

384 ord

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now