Kapitel: 14

1.1K 9 1
                                    

Allisons perspektiv

Jag hatar honom. Ta ifrån mig mitt liv sådär, fast ändå ser han rätt bra ut, snygg ändå!

Nej. Ush. Fy.

Jag går ner mot hans kontor för att han ville snacka vet egwntligen inte varför för vad ska han säga, det finns i get att säga. Jag knackade försiktigt på dörren, "Kom in" sa en sexig röst (hihi)

Jag öppnade dörren och där satt han, en snygg muskulös kille. Okej. Jag. Erkänner. Han. Är. Snygg. Men inget mer.

Han satt vid sitt svarta skrivbord, rummet var ganska mörkt. En gråaktig kontorsstol, en mörk bänk med en svart rund spegel ovanför och några växter. Några stolar i hörnen på rummet och två framför bordet.

Jag gick fram och satte mig i en av stolarna och kollade frågande på honom. "Så, vad ville du?" Frågade jag tyst.

Han kollade ner i sina papper, och kollade lite då och då på mig tillsluta sa han. "Vi ska ut, du och jag, gör dig klar vi åker om 1 h" sa han och kollade ner i papperna igen.

- Inget uppdrag igen va!? Frågade jag men han bara ignorerade mig. "idiot" sa jag och gick ut från rummet. Jag smällde igen dörren och man hörde hur han dukade och sa, "Kan du inte ta i lite hårdare?" Sa han och jag bara ignorerade honom.

*40 minuter senare

Eftersom han nu ville ut så ska han få det så han kan låta mig vara. Jag tog på mig ett par ljusblåa håliga jeans, en vit tröja med något tryck på vet inte hur jag ska förklara hah, och en blå jeans jacka.

Jag gick ner för den trä färgade trappan mot ytterdörren där Omar stod. MAJGAD.
Jag kom på mig själv med att stirra och slutade tvärt när Zarah kom ner. "Vart ska ni? Frågade hon medans hon tittade förvånat på oss

- Ut, du stannar här! Sa han strängt

Jag bara ryckte på axlarna och gick fram mot henne, gav henne en kram. "Kommer snart tillbaka" sa jag tyst.

Vi gick ut mot jeepen, jag satte mig i passagerarsätet och Omar i förarsätet, vi började åka.

- Vart ska vi? Frågade jag men han kollade bara på mig.

Jag är rädd....

~~~~

HEJ
IGEN

373 ord

// S

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now