Kapitel: 13

1.1K 8 0
                                    

Zarah's perspektiv

- Vilka var de? Var är vi? Vilken fest? Mördade du någon? Jag fattar ingenting Allison!! Kan du säga någonting!

Det ända jag kommer ihåg var att jag vaknade upp i en säng, det var helt tyst och jag hade värkande huvudvärk. Att jag ställde mig upp och bankade på dörren som en dåre. Tills ett par starka armar lyfte upp mig och slog mig rakt över ansiktet. Det hände flera gånger tills Allison kom in rusande. Hon räddade mig...

- Svara!!! Sa jag argt

- Jag vet inte vad vi gör här! Det ända jag vet är det vi fick höra av Omar. Och du stod jämte mig så du borde ha fattat! Sa hon och man såg en tår fälla..

Omar's perspektiv

- Jag måste prata med henne, det är något speciellt med henne! Sa jag
- Vad menar du med speciell, du vet vad som hände förra gången du sa så! Sa Davidas

Flashback

- Annie du är speciell, du är inte som alla andra. Jag älskar dig..

Vi stod ute i parken och skulle precis kyssas när det hemska hände.

PANG PANG PANG

- NEjj, fuck sa jag tyst för mig själv..

Jag drog upp min pistol och sköt 2 snabba skott mot personen som sköt Annie..

Jag satte mig ner vid henne. "Stanna hos mig, jag behöver dig, jag älskar dig Annie.. sa jag och föll en tår.."

Jag ska hämnas..

Flashback slut

- Jag kommer aldrig låta det hända henne.. sa jag och gick..
- Du vet att du inte kan hålla det Omar, OMAR!

~~~~

ETT LITE LÄNGRE KAPITEL

Puss <3

// S

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now