Kapitel: 6

1.4K 13 0
                                    

Vi var fortfarande på festen och jag har dansat länge nu, jag satte mig i den svarta tygsoffan. Tog upp min mobil och kollade runt lite på Instagram tills jag hörde en röst ropa. "Snurra flaskan i vardagsrummet" det är typ samma sak som S/K bara att man använder en flaska.

Såklart så ville jag vara med, för att det är kul why not lixom!! Jag satte mig ner på golvet jämte alla andra. Jag såg Omar, Sam, Teo Davidas och Daniel och massa andra personer men inte Zarah. Undra vart hon håller hus aja.

En kille börjar snurra flaskan och den landar på Sam, "Sam, Sanning eller Konka?" Frågar killen. "Sanning sa han" "Vem skulle du helst vilja hångla med här? Frågade han, alla kollade mot Sam. "Eva, sa han självsäkert."

Han fortsätter och snurrar flaskan, den landar på Omar. "S/k Omar?. Konka, kyss den du tycker är snyggast i rummet!"

Han kollade runt i cirkeln och stannade med ögonen på mig, han reste sig upp och gick mot mig. Han satte sig på huk och kysste mig, allt blev som i slowmotion, Men jag kysste han tillbaks. Han reste sig och satte sig ner igen för att snurra flaskan.

Vi har suttit här en stund nu och Zarah har kommit hit också, medans det är någon Will's tur att snurra. Han snurrar och den landar på mig.. okej? "Allison S/K? Frågade han. Konka, "okej, gå in i garderoben med en valfri person!!"

Jag reser mig upp och tar med Zarah!
- Vart fan har du varit? Frågade jag henne irriterat!
- Jag var med Alex, ta det lungt har det hänt något? Frågade hon
- Ja, Omar kysste mig och jag kysste han tillbaks... sa jag tyst.
- Kom vi går upp på övervåningen, så vi kan vara själva en stund.

Vi gick ut ur garderoben och fick förbi vardagsrummet medans alla bara stirrade på oss men vi fortsatte ändå.

——

Vi har suttit här en stund nu, det har blivit ganska tyst. Tills vi hör ett skrik, och ett pistolskott som avfyras. Vi tittar på varandra och går mot nedervåningen där det kom ifrån.

Där står Omar med en pistol i handen, och en död man framför sig! Han kollar ut mot hallen där vi står helt vettskrämda..

Vi springer mot dörren men den är låst, "Zarah, vi är fast.."

Var det sista jag han säga innan allt blev svart..

~~~~

FÖRLÅT

OJJ

VAD KOMMER HÄNDA NU?

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now