Kapitel: 20

757 9 0
                                    

*5 månader senare

Jag är nu i månad 9. Ska föda när som helst, jag är väldigt nervös.

^^

Zarah's perspektiv

Japp det har gått väldigt fort för mig och Daniel. Vi skulle gifta oss om ungefär 1 år. Och det är ett perfekt ögonblick för Omar att verkligen säga vad han tycker om Allison.

Jag och Allison har inte haft så mycket kontakt nu på senaste då Omar har varit väldigt konstig. Kollat igenom våra mobiler för att se om vi har någon kontakt med Allison. Men jag har hunnit radera hennes nummer innan han tar min mobil. Vi har bara pratat ibland på kvällarna.

Jag hade lagt mig i min och David's säng då jag får ett sms.

Allison 22:40
Jag är på BB och har fött två tjejer! 😱

Jag 22:42
NEjj vad kul, när får jag träffa dom? 💜

Allison 22:47
På ditt bröllop. Fast jag vet inte om jag ska ta med dom. Vill inte att Omar ska veta egentligen.

^^

* 1 år senare

Allison's perspektiv

Adele och Agnes har lärt sig och gå. Och idag är det Zarah's och Daniel's bröllop är idag det ska bli så kul. Tänk att jag ska vara med på  Zarah's bröllop. Tänk hur länge vi egentligen har varit vänner helt sjukt.

^^

Jag klär på mig min klänning. Sedan klär jag på tvillingarna deras rosa klänningar, med hjälp av Amanda. Och går ut mot limousinen.

Vi åker mot kyrkan. Och går in till rummet där Zarah ska vara. Amanda tog med barnen och alla andra som gått och satt sig.

Jag kramade snabbt Zarah. Och såg Omar i ögonvrån.

^^

Nu var det dags att gå ut till prästen. Zarah gick först sedan kom alla tjejer och sist killarna. Daniel stod redan där framme, han kollade mot Zarah och log. Vi ställde oss på brudens sida och killarna på brudgummens sida.

Dom satte på varandra ringarna. Och kysstes...

~~

FÖRLÅT FÖR KORT KAPITEL MEN BOKEN BÖRJAR NÄRMA SIG SITT SLUT 💞

// S

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now