Kapitel: 19

879 8 0
                                    

Omar's perspektiv

*1 månad senare

Det som hände igår kväll var fantastiskt. Jag älskar verkligen denna tjejen. Hennes skratt, jag älskar verkligen allt med henne.

^^

Jag flyttar mig närmare henne och lägger handen om henne. Hon vänder sig om och ger mig en kyss för att snabbt gå upp igen.

- Men kom, gnällde jag
- Jag måste sticka, sa hon
- Vart då? Lämna mig inte igen.. sa han kallt och tyst

Hon bara stack

Jag reste
Mig snabbt upp från sängen. Jag sprang efter henne genom huset. Ner till ytterdörren, det var för sent...

Allisons perspektiv

Jag sprang genom huset. Jag hade tidigare lämnat en lapp åt Zarah med mitt nummer och att hon inte skulle säga till någon att vi har kontakt.

Jag satte mig på busshållplatsen, och slog in numret till Marcelo.

^^

Efter en stund satt jag i hans bil påväg hem till min käre bror. Jag hade varit borta i ungefär 2 månader.

Jag började plötsligt må väldigt illa, jag bad Marcelo stanna så jag kunde spy.

*3 månader senare

Dagen då jag spydde märkte jag nästan direkt att jag kan vara gravid. Mina bröst ömmade, samt att jag mått illa.

Magen har blivit väldigt stor, bara för att vara i 4:de månaden men det är ju inte så konstigt då jag ska få tvillingar. Hihi

Omar och jag har inte hörts av, jag vill att mina barn ska växa upp utan några faror. Samtidigt att jag vill ha en bra pappa.

Zarah och jag har bestämt träff idag. Hon vet ingenting om min graviditet. Men jag hade tänkt berätta det idag.

^^

Jag satt på Espresso House och väntade på Zarah. Jag hade beställt en mellan kaffe medans jag väntade på Zarah.

Tillslut kom hon. Vi hade sutit och pratat en stund, då tog jag chansen.
- Zarah, jag har ett problem, sa jag och ställde mig upp. Hon kollade länge på mig och ner till min mage. Jag såg ett leende växa.

- OMG! NÄR? Frågade hon uppspelt
- Dom är beräknade att komma den 11 juni, så om 5 månader. Sa jag och hon kollade storögt på mig och sa. " Dom? Vadå dom?"

- Det är tvillingar, sa jag och kollade på henne.
- Åhh vad kul. Sa hon

- Men vi har ett problem, Omar är pappan. Sa jag tyst
- Åh där kom de. Sa hon
- Omar har inte slutat tänka på dig Allison, han älskar dig. Jag har nog aldrig sett han gråta. Allison han älskar dig. Sa Zarah

- Kom vi går och shoppar nu sa hon och log.

Vi shoppade nästan hela dagen..

~~~

FÖRLÅT

429 ord

// S

Gang Leader's girlWhere stories live. Discover now