Siz değerli okuyucularımın sıkılmaması adına ilk 3 bolüm cok kisa yazmis bulunuyorum. Bolumler ilerledikce metinler uzamaktadir. Iyi okumalar
____________________________________
Ateş arkasına dahi bakmadan hızlı adımlarla yürümeyi tercih etti. İzlendiginin ne kadar farkında da olsa şu an için görmezden gelip suratına vuran soğuk havanın zihninde plan oluşturabilecek kadar bir berraklık yaratmasını bekliyordu.
Ne düşünebilirdi ki, günü tamamen kötü geçmişti. Babasının aniden cıkan yurt dışı seyahati, Handenin kendisini aldattığını öğrendiğinde o piç kurusu züppenin suratında bıraktığı izler. Bunlar yetmezmiş gibi bir de kendi yeni hayatina alışmaya çalısıyordu..
Mesela şu an arkadan gelen yürekyemişler bunun bir parçasıydı. Ya Ateş Karaman'ın kim olduğuna dair hiçbir fikirleri yoktu, ya da gerçekten canlarına susamışlardi.
Sonuç olarak Karaman ailesinin her ne kadar bir uyesi olmakta dirense de ailenin baş tacı olan Ateş Karaman, koskoca Taner Karaman'ın oğluydu.
Yürek yemiş birliğin şöförü kullandığı arabayı Ateşin önüne kırıp anıden durdu. Sağ öndeki kapı açılıp yürek yemişlerden biri inmek üzereyken Ateş harekete geçip kapıyı anıden kapayarak adamı iyi halt etti.
Siktir.
Arka kapidan inen iriyapili diger piç, ateşe savurduğu yumruğun karavana olmasına şaşırırken Ateş, çıkardığı yaramaz'ı (yaramaz ateşin en sevdiği bıçağı) iri yarı adama savurup derin yaralar açmayı başardı. Adam yere düşerken şöför züppesi Ateşin gözünden kaçtığı bi an inmiş olmaliydı ki ateşe saglam bir yumruk indirmişti.
Ateş elindeki bıçağı yere düşürünce silahsızlığına küfür savurdu. Şöför bozuntusu Ateşe yaklaşırken onun sesi duyuldu
"Bu kadar yeter!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Adamın Dansı
Teen FictionÖlü Adamlar gece dans eder. Peki ya Ateş? O ne zaman dans etmekten yana?