Medya: TANER KARAMAN
-Günümüz-
"Ne demek başaramadınız."
Taner Karaman, yanlış kabul edemiyordu. Hele ki konu ailesiyse. Aynı anda hem işleriyle ilgilenip hem de Türkiyedeki ailesini özlemek zor geliyordu. Aslında ailesine çok düşkündü ama bir oğlu olduğunu elinden geldiğince kimsenin öğrenmemesini sağlamalıydı.
Sonuç olaraka varlıklı bir rus mafyasıydı Taner Karaman. Holdinginin bir veliyahtının ortaya çıkması, hissedarların ihanet planlarını bozuyordu. Bu nedenle oğlu olduğunu öğrenenleri direk ortadan kaldırıyordu.
"Efendim merak etmeyin, bizi fark etmedi. Yarın işi bi-" sözü kesildi.
Tanet Karaman elini sertçe masaya vurdu. "Yarını bekleyecek riski alamam"
Biraz sakinleşmesi gerektiğinin farkına vararak soluklandı. Daha sakin bir şekilde "gidin Ve bu işi halledin."
Masasına oturup sinirle camdan dışarıya baktı. Frank, görevli adam dışarı çıktıktan sonra içeri girdi.
Taner Karaman, Frank'i fark ettiğinde istifini bozmadan "oğlumdan bir haber mi var?"
"Saldırıya uğradı efendim." dedi Frank
Taner karaman ne kadar endişelense de bunu belli etmeyecek kadar grurluydu. "Ama onu iyi eğittiniz efendim, ilk tecrübelerini uyguladı ve gayet başarılıydı" Tabiki de değildi. Son anda dikkati dağılmasa ön taraftan inen piçi halt edebilirdi. Karamanlar asla hatayı affetmez. Son dakika da kendi müdahale etmiş ve Ateşi adeta kurtarmıştı. KURTARMIŞTI. Ateş bunu duysa, seve seve Frankin kemiklerini ayırabilirdi.
"Güzel, fakat benim asıl öğrenmek istediğim..." Frank'e bir belge gösterdi "...bunu imzalayıp imzalamayacağı."
Frank belgeyi eline aldı. "Ateş'i hissedar yapmaya mı zorlayacaksınız" Taner karaman'ın sert bakışıyla hadini aştığını fark eden Frank,
"Efendim hadimi aşmak istememiştim fakat oğlunuz bu işlere bulaşmamakta kararlı, ayrıca siz de onu seviyorsunuz. Neden onu istemeyeceği bir şey yapmaya zorlayasınız ki"
Gözlerini pencereden alırken derinden aldığı nefesi yavaşca bıraktı. "İşte asıl bunu imzalarsa bu işlerden uzak kalacak"
Frank odadan çıkarken Taner Karaman oğlu ve Nidayı düşünmeye koyulmuştu. Ölen eşi güzeller güzeli NİDA KARAMAN.
Nida Karaman çok asil ve zeki bir kadındı. Taner Karaman, şu an ki mertebesini kesinlikle eşine borçluydu. İşinde olduğu kadar anneliğinde de Ateşe göre en mükemmel anneydi. Her zaman oğlunun arkasında duran ve Ateşin kendisini güvende hissetmesini sağlayan biriydi. Ateşin babası gibi olmasını istemiyordu. O hep sakin bir hayat yaşın istemişti. Ölmeseydi, belki de başaracaktı. Ateş ve Taner Karaman, onun eksikliğini gerçekten derinden hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Adamın Dansı
Teen FictionÖlü Adamlar gece dans eder. Peki ya Ateş? O ne zaman dans etmekten yana?