Beast Killer Want Real Love Part 1

199 10 0
                                    

< Rainforest Villa >

Erwin: Allen!!! .... Mana pistol SIG Sauer P229 aku. Aku baru je kilatkan tahu tak "menjerit dari tingkat 2"

Aqua: Rileks la bro pistol je pun hahahaha 

Erwin: Ha kau gelakkan aku mana pistol 2mm Kolibiri kau Hah "smirk"

Aqua: Apa maksud kau? 

Erwin: Tu kau punya koleksi kat sana hahahah rileks la bro pistol je KAN~~~ "role eye"

Aqua: What the hell Arghh!!  ALLENNNNN~~~ pistol classic aku.

< Rumah Terbiar>

~Bang!!!~

Allen: Kau bagitahu aku kat mana kau simpan virus 1.2m "halakan pistol pada salah seorang ahli black gang"

Unknown: Kalau kau ingat aku akan bagitahu kau haha kau silap besar la b***h, aku lebih rela mati daripada bagitahu dekat mana Black Gang simpan virus tu.

Allen: Ha...HAHAHAH! Dengan senag hati ~Bangg!!~ "tembak tepat dekat kepala". Kau jugak boleh pilih kau nak mati or bagitahu aku mana kumpulan kau simpan barang yang aku nak. "masukkan pistol dekat dalam mulut salah seorang member black gang"

Unknown: O...kay..ermmmm~~

Allen: Dengar sini aku seorang panas baran tau kau better bagitahu aku sebelum aku bunuh kau and bagi badan kau dekat haiwan peliharaan aku. "smirk"

Unknown: Okay2.. aku bagitahu Black Gang simpan virus 1.2m dekat salah satu gudang terbiar tepi hutan.

Allen: Ahh kan senang kau bagitahu aku awal-awal "berpaling" and ~Bang!!~ "headshot".


<Rainforest Villa>

Allen: Arghh!! melekit betul la

Erwin: Wei Allen kau pulangkan balik pistol aku......

Aqua: Ye pistol aku pun pulangkan balik...

Allen: Hahhh~~~ Nah pistol kau "satu pistol dah tercabut and satu lagi dah calar-balar"

Erwin & Aqua: Pistolllll AKUUUU~~~

Allen: Sorry dah rosak sikit ^-^

Erwin: Kepala hotak kau rosak sikit. Pistol fav aku kau sesuka hati je ambik tanpa izin.

Aqua: Pistol Classic aku ~~~ dah tercabut. Kau bagitahu aku apa kau dah buat dengan Pistol kesayangan aku. "cuba nak cekik Allen"

Allen: Kau boleh chill tak. Nanti aku ganti balik dengan Bul M-5 Okeh -_-.

Erwin: Deals.. "campak pistol kat Aqua"

Aqua: Kau ni kan kau ingat aku tong sampah ke Hahh.

Erwin: Allaa pi la buang kejap kau kan Abanggg~~~ hahaha

Aqua: Nasib baik aku ada kesabaran yang tinggi kalau tak dah lama aku jadikan kau bahan eksperimen aku. "smirk"

Erwin: Ahhh takpalah aku buang sendiri "rampas pistol yg dia campak tadi"

Allen: Nahh .... "campak virus 1.2m dekat Aqua" kalau kau nak buat eksperimen guna ni dekat dia.

Aqua: "sambut" Macam mana kau dapat virus 1.2m ni Al. "excited"

Erwin: Bro cakaplah elok-elok mamat ni kan heret aku masuk bilik eksperimen seram dia tu waktu aku tidur, aku tak nak jadi bahan uji kaji si little einstein ni.

Aqua: Well aku upah kau "smirk" hahaha 

Erwin: Tak nak aku kau nak buat eksperimen kau ambik serigala Allen tu ha.

Allen: Wei haiwan peliharaan aku kau jangan nak usik eah.

 Erwin: "role eye"


< Royal Garden>

Allen: Alfa & Blackie come here... "letak daging dalam bekas"

Blackie & Alfa: Howll~~~ "datang dekat dengan Allen"

Allen: Hello little Winnie ^-^, nah makan "letak makanan dekat tepi blackie"

Allen: "Duduk bersandar dekat bawah pokok" hurmm penatnya "terlelap"

Blackie & Alfa: "Tidur sebelah Allen" .......



Bersambung....................


Hello readers ni cerita baru and Sis Monster harap korang have fun. Please comment and wait for the next episode ^-^.





Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now