Beast Killer Want Real Love Part 23

69 4 0
                                    

< Bilik Kaunseling>

Suzy: Sorry sir tapi apa salah kami berdua "pelik"

Kate: Ha'ah apa salah kami ?

Ricky: Apa salah korang berdua eah erm kenapa nak menipu hurm~~ "smirk"

Suzy: "gila macam mana dia boleh tahu erm aku nak uji dia cakap dalam hati" ..... Wait Sir kami tak menipu and apa bukti yang Sir kata kami berdua menipu "smirk"

Ricky: Saya tengok apa yang dah jadi tadi dari Alice lari dekat koridor and terlanggar Jacob ^-^

Kate: Hahaha sorry Sir 

Suzy: Ohh dia dah tahu apa yang jadi and still tegur macam tak tahu apa-apa aneh punya Sir "cakap perlahan"

Ricky: "smirk sebab dia dengar apa yang Suzy cakap" .. Okay sebab kamu berdua berani menipu saya erm saya akan bagi denda dekat kamu berdua ^-^

Kate: Denda owww Sir sorry lah kami bukannya sengaja nak menipu "buat muka sedih"

Suzy: Apa-apa je lah Sir nak denda apa? "-_-

Ricky: Mulai hari ni korang kena bantu Erwin & Aqua kemas barangan dalam store sukan  ^_^

Suzy & Kate: WHAT!! Aaahhhh~~~

Ricky: Hehehe ambil pengajaran lain kali jangan menipu okay ^-^

Suzy: Geez~~ Apa-apa je lah "keluar dari bilik Kaunseling"

Kate: Wei Suzy sabar lal, erm Sir saya minta diri dulu ye "kejar Suzy yang dah jauh kedepan"

Ricky: Okay next you....  "turn Red Eye colour"

Jacob: Kau pun VAMPIRE "terkejut"

Ricky: Apa yang kau cuba buat ha and kenapa kau datang sini baik kau cakap sebelah aku bunuh kau sekelip mata "smirk and serious"

Jacob: Aku... nanti kenapa aku kena explain dekat kau "turn Blue Eye colour"

Ricky: "cekik Jacob sampai kaki Jacob tak jejak tanah" .... Berani hurm aku bagi kau amaran kau better jangan buat perkara yang tak sepatutnya and jangan pernah buat aku marah kalau kau tak nak mati FAHAM "Mad"

Jacob: Arck~~ "aku tak boleh bernafas dia kuat" .... Aku.. just ... nak lindungi Alice 

Ricky: "lepaskan Jacob" ..... Kenapa kau kena lindungi Alice "serious"

Jacob: Ooww~~"jatuh terduduk" .... Sebab ni arahan dari Alpha abang Alice "berang"

Ricky: Abang??....  Hurm Fine tapi aku tak nak tengok muka kau dekat dengan ahli keluarga aku faham "maksud family tuju dekat Allen, Erwin & Aqua"

Jacob: Huuhh 

Ricky: Aku serious aku takkan lepaskan sesiapa pun yang berani cederakan mereka semua termasuklah kau so kau better ingat kata-kata aku. Keluar sekarang "role eye"

Jacob: "keluar dari bilik Kaunseling dengan cepat" .......


Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now