Beast Killer Want Real Love Part 14

52 4 0
                                    

< Library>

Ketua kelas: Amboi penat sangat budak berdua ni ?"pelik tengok Alice dgn Allen tidur bersebelahan dekat meja bulat"

Kate: Entah dari kelas tadi 2 orang tu kepenatan..

Ketua kelas: Okay semua tujuan kita kumpul dekat library ni untuk bincang pasal event esok so semua orang kena ambik tugasa masing-masing ye. Boleh semua.

Class: Bolehh~~~~~ "perlahan"

Alice: Aku bahagikan tugas sekarang

Ketua Kelas: "mereman" Ishh kau ni Alice bila masa kau bangun tadi aku nampak kau tidur lena je.

Alice: Baru bangun~~~

Allen: So tugas korang kena buat akan start pukul 2 nanti.

Ketua Kelas: "meremang kali kedua"  Kau ni kann sakit jantung la aku macam ni tiba-tiba muncul tadi tidur lena kat belakang sana.

Allen: Chill la aku dah fresh ni, jom start bahagikan tugas

Alice: Okay tugas Suzy and Kate sediakan peralatan Laser Tag.

Allen: Kumpulan kedua hias dewan dan susun atur barang 

Ketua kelas: Aku dengan kumpulan 3 akan pilih warna lampu dewan yang sesuai

Alice: Okay for the last team Liana and yang tiada tugas akan bantu kumpulan yang lain and susun barangan dekat bilik peralatan lepas acara selesai.

Ketua Kelas: Ada bantahan?

Liana: Eww kenapa aku kena kemas stor busuk tu, aku nak tukar aku nak satu group yang ada Allen.

Alice: Huh boleh tapi kau akan handle semua benda dari A-Z and kau still kena kemas stor "smirk + jealous"

Liana: WHAT!! patah la tulang I nanti nak kena handle semua benda "pergi dekat Allen"

Allen: Jangan dekat dengan aku, kau tu kuman tahu tak "buat muka geli and menyampah"

Kate & Suzy: Pfft!!! BUAHAHAHAHAHA~~ ...

Alice: "Heh ada hati nak mengurat soulmate aku bisik dalam hati"

Allen: "datang dekat dengan Alice and buat discusion"

Liana: Ergghh rimas la aku dengan si Alice ni kenapa dengan aku kau anti sangat tapi dengan Alice tak "geram".

Kate: Huhuhu hantu mak limah tengah geram la hahahhaa.

Suzy: Hahhahaha

Ketua Kelas: Dah cukup, cepat bincang dengan team apa korang kena buat and bahagikan tugas sesama team boleh semua.

Class: Bolehhh~~~~ "perlahan"


_Keesokkan pagi_

Alice: Double check semua peralatan, lampu dewan and keselamatan dalam dewan cepat "bagi arahan"

Allen: "Periksa litar kawalan and screen dalam dewan"

Ketua Kelas: Hoho gempak hiasan dinding dengan lampu neon ni boleh tahan, bagus team hiasan dewan "proud"

Alice: Ketua Kelas macam mana dengan lampu neon dalam dewan?

Ketua Kelas: Jangan risau aku dah double check lampu neon team aku pilih memang warna perfect untuk dewan ni.

Allen: Semua complete.

Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now