Сіріуса Блека звинуватили в убивстві Джеймса і Лілі Поттерів.
Жасмін була сама не своя весь цей час. Боялася за своє життя і життя своїх дітей.
Вона вирішила написати Регіусу, адже добре знала, що він її вислухає. Том взявши листа почала писати."Вітаю Регіусе!
Я знаю, що ти мене вислухаєш. Ніколи не думала, що мені доведеться тобі писати, а також просити допомоги. Я зараз в розпачі, а ти єдиний до кого я можу звернутися за допомогою.
З повагою Жасмін Блек"На наступний день коли Жасмін отримала запрошення до будинку Регіуса вона взяла синів і перенесласся в маєток.
- Вітаю Жасмін!сказав Регіус.
- Вітаю Регіусе!сказала Жасмін.
- Ходімо розповіси мені все, що сталося!сказав Регіус.
Жасмін погодилася. Вони піднілися в його кабінет.
- Так про що ти хотіла поговорити?спитав Блек.
- Регіусе, розумієш, я не знаю, що робити? Мені кілька разів погрожували, тим, що можуть вбити. Я боюся за життя своїх дітей. Альтаїр і Ерідан єдині хто в мене є!сказала Жасмін.- Ясно, і ти хочеш, щоб я тобі допоміг?спитав Регіус.
- Так!сказала Жасмін.
- І з чого ти вирішила, що я захочу вам допомогти?сказав Регіус.
- Тому, що я знаю, що за цим крижаним видом насправді ховається щире любляче серце!сказала Жасмін - Якби ти був поганим, то Сіріус ніколи б не дав дитіні імені людини з поганим серцем!
- І як же ж ви їх назвали?спитав Регіус.
- Альтаїр Сіріус Блек і Ерідан Регіус Блек!сказала Жасмін.
Регіус подивився на Жасмін, а потім на племіників.
- Що ж можете залишитися тут!сказав Регіус.
- Я навіть не знаю як тобі дякувати!сказала Жасмін.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зірки Сіріуса Блек
FanfictionПід час першої війни Пожирачів Смерті і Ордена Фелікса в Сіріуса Блека народилися двоє хлопчиків. Яка їх історія?