15

37 4 0
                                    

В домі вирує життя, так як ніколи не вирувало. Ерідан і Альтаїр з самого ранку поводили себе тихо й спокійно чим насторожували. Весь Хогвардс знав, якщо близнюки поводять себе тихо то чекай біди.
- Альтаїре, Ерідане, чому ви такі тихі?спитав Джордж.
- А що нам робити?спитали в один голос близнюки.
- Хлопці, я нас вже просто не впізнаю, Бог з Альтаїром, ну ти ж Ерідане, ти людина в якої купа різниз ідей для жартів, ти ж чого такий тихий!сказав Фред.
Ерідан подивився на Фреда і Джорджа пустими очима в яких не було жодних емоцій.
- А що нам весь час жартувати над кимось? Це те ж набридає з часом!сказав Альтаїр і хмикнув.
З полиці впала якась книга і розкрилася. І всі подивилися на неї. Це був старий фотоальбом. Ерідан встав з крісла і підняв фотоальбом. Він подивився на одне фото і весело засміявся.
- Ал, а я казав тобі, що...-сказав Ерідан, та не встиг договорити як Альтаїр кинув в нього подушку з дивану і всміхнувся.
- Не я почав цю війну!сказав з усмішкою Ерідан.
Близнюки Блек почали битися подушками і збоку це виглядало дуже кумедно, що Гаррі, Рон, Фред і Джордж почали сміятися. Всі були підключені до боротьби подушками і от вся кімната була засипана пір'ям.
В дім зайшов Ремус.
- Я так бачу вам тут весело!сказав Люпін.
- Ремус!кинулися обіймати хрещеного Альтаїр і Ерідан.
Люпін обняв хлопців.
- Як ваш батько, ще зрозуму не зійшов з вами двома?спитав Ремус.
- Ні я ще зрозуму не зійшов!сказав Сіріус.
Сіріус стояв на сходах і дивився на всю кімнату.
- Ой!сказали близнюки Блек.
- Я так дивлюся ви вже розважилися!сказав втомлено Сіріус.
- Схоже ти справді недооцінив дітей!сказав Ремус.
Сіріус на це закотив очі.
- Альтаїр, Ерідан, щоб все це прибрали!сказав суворо Сіріус.
- Ну тату!з жалістю сказали хлопці.
Ремус і Сіріус пішли розмовляти на гору, а дітей залишили самих.
Проте поки Альтаїра відволікла розмова з Фредом і Джорджем, то Ерідан закинув, йому у волосся кілька пір'їнок.
- Ерідан, тікай!сказав Альтаїр.
Хлопці знову почали бій і тепер всі вони були в пір'ях.
- І що тепер робити?спитав Рон.
Ерідан махнув рукою і все повернулося як було до того як всі почали битися.
- Коли ви цьому навчилися?спитав Фред.
- На початку літа!сказав Альтаїр.
- А що ви ще вмієте?спитав Джордж.
- Ну багато чого!сказав Ерідан.
- А можете продемонструвати?спитав Фред.
Альтаїр різко кинув в брата м'яч і той його заморозив.
- Очманіти!сказили всі.
Ерідан  відійшов і розморозив м'яча і той вдарився об стіну.
Альтаїр став невидимим і підійшов до Фреда і Джорджа забрав їхні палички.
А коли став видимим то всі побачили те, що він тримає палички близнюків. Як раз пробігав кіт Ерідана і той доторкнувшись до кота зник, а потім знову з'явився. Альтаїр зміг показати найбільші страхи оточуючих, яких крім Ала і людини до якої він доторкнувся ніхто не бачив. Ерідан намалював на дзеркалі око на лобі у свого відображення і воно ожило.
- Круто, а де ви цьому навчилися?спитав Гаррі.
- Ми не вчилися!сказав Альтаїр.
- Просто, ми належимо також до роду Батлері, а це ті відьми і відьмаки які користувалися магією без паличок і знищували демонів!сказав Ерідан.
- Так, от чому ви так цікавилися своїм родом?спитав Гаррі.
- Можна й так сказати!сказав Ерідан.
Фред доторкнувся до Ерідана. Юний Блек побачив ведіння про Фреда.
- Що ти бачиш?спитав Альтаїр.
- Краще покажу!сказав Ерідан.
Всі взялися за руки і побачили те, що бачив Ерідан.
- Хіба це можливо?спитав Джордж.
- Якщо я це побачив то це буде, та є шанс все змінити!сказав Ерідан.
- І як?спитав Фред.
- Можна все розрахувати!сказав Альтаїр.
- Допустимо, що ми змінемо моменти в історії. Гаразд, допустимо ми зможемо все це пройти, та де гарантія, що все буде добре?!спитав Рон.
- Вся суть втому, що все жахливе у майбутньому можна змінти зараз і тоді все буде добре!сказав Альтаїр
- Допустимо операція сім Поттерів буде і щоб не постраждав Джордж можна відправити його з Фредом, так буде більше шансів, що зними все буде добре!сказав Ерідан.
- Логічно, разом ви ніколи не потрапляєте в халепи!сказав Гаррі.
- Коли відбиватимемося від Пожирачів то можна накласти закляття відбивання і тоді якщо справді буде обвал то в тебе шанс вижити 100% , а якщо я робитиму це закляття сам, а якщо Ал, допоможе то 200%!сказав Ерідан.
- Головне, щоб все добре скінчилося!сказав Джордж.
- Все буде добре!сказав впевнено Альтаїр.
Його впевненість передалася і іншим.

Зірки Сіріуса Блек Where stories live. Discover now