Прохолодний дощовий день, чоловік і двоє схожих між собою хлопців стоять біля могили на якій написано:
"Жасмін Пенелопа Блек
7 квітня 1959 - 1 липня 1991"
Жінку забрала хвороба про яку вона нікому не говорила.
Діти вміло трималися, та Регіус бачив, що племіникам важко.
- Що тепер буде?спитав тихо Ерідан.
- Все буде добре!сказав Регіус - Ходімо додому бо ще захворієте!
Альтаїр і Ерідан пішли з дядечком додому. Вже вдома Ерідан і Альтаїр дозволили собі хоч якісь почуття. Вони були в сльозах горя. Діти які пройшли пекло. Альтаїр зміг взяти себе в руки і обняв брата.
- Все буде добре!шепотів Альтаїр намагаючись таким чином заспокоїти себе і брата.
Перед Регіусом з'явився домовий дому Блеків.
- Вальбурга Блек кличе вас до себе з Альтаїром і Еріданом!сказав Крітчер.
- Скажи їй, що зараз не до неї!сказав Регіус.
- Вона сказала, що це важливо!сказав ельф - Відмови вона не потерпить!
Регіус втомлено зітхнув.
- Ерін!покликав Регіус домовичку.
- Ерін слухає господаря Регіуса! сказала Ерін.
- Скажи дітям, щоб збиралися ми маємо піти до Вальбурги Блек!сказав Регіус.
- Як накажите!сказала Ерін.
Ерін зникла, а за кілька хвилин прийшли близнюки. Крітчер переніс всіх до Вальбурги Блек. Жінка сиділа у вітальні.
- І через, що ти нас покликала?спитав Регіус.
- Я покликала вас, щоб поговорити!сказала Вальбурга.
Хлопці стояли біля Регіуса і не відходили. Вони чули, що їх бабуся трохи божевільна і це їх трошки лякало.
- Не бійтеся мене, я вам нічого не зроблю!сказала Вальбурга.
Вальбурга лагідно всміхнулася і розтрипала волосся обом близнюкам.
Регіус бачив, що його племіники втомлені так, ще на додачу налякані.
- Думаю, хлопцям краще повернутися назад. Вони й так виснажені!сказав Регіус.
- Крітчер, проведи Альтаїра і Ерідана в кімнату для гостей, нехай відпочинуть!сказала Вальбурга.
Крітчер пішов виконувати наказ. Близнюки пішли за ельфом.
Вальбурга і Регіус залишилися в двох.
- Я покликала вас для того щоб поговорити!сказала Вальбурга.
Вальбурга сіла на диван, а Регіус сів в крісло.
- Ти ж сам, знаєш, що близнюки народилися в один день з Поттером?сказала Вальбурга.
- Для мене це не новина!сказав Регіус.
- Хм, що ж, а знаєш ти, що вони не настільки прості як інші маги. В них криється така сила яка може знищити будь-кого! - сказала Вальбурга й всміхнулася - Жасмін була з великого роду, а в її роді були могутні маги!
Вальбурга розповіла все, що знала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зірки Сіріуса Блек
ФанфикПід час першої війни Пожирачів Смерті і Ордена Фелікса в Сіріуса Блека народилися двоє хлопчиків. Яка їх історія?