Час летів по трошку в Хогвардсі. Для близнюків це було вічністю, навіть на жарти головних королів гумору Хогвартсу рідко всміхнулися. Ремус підтримував близнюків як міг проте бачив, що їм погано адже можна сказати, що вони сироти.
Карта мародерів, яку Фред і Джордж Візлі віддали Гаррі. Вони вирішили піти до покинутої хижі, карта показала, що туди йде і Ремус Люпін. Альтаїр і Ерідан вирішили прийняти форму тварин. Перед Гаррі і Герміоною стояли два хаскі.Вони швидко дісталися до хижі. Карта Мародерів показала, що в хижі є ненависний Рон Візлі, його щур Кароста, і Сіріус Блек.
- Що ж схоже Візлі не став відпускати свого пацюка!сказала Герміона.
Вони давно дійшли висновку, що Кароста це насправді Петігрю. І от вони забігли в кімнату, на старому матрасі сидів наляканий Рон і тримав Каросту. За дітьми в кімнату зайшов і Ремус.
- Як ви тут опинилися?сказав Ремус.
- Вибач та пригоди це наше життя!сказав Гаррі.
Як не звідки зявився Сіріус Блек. Візлі нажахався ще більше.
- Дай свого пацюка!сказала Герміона.
- Ні!сказав Рон.
- Дай!настоювала на своєму Герміона.
- Ні!сказав Рон.
Близнюки переглянулися між собою, кивнули. Ерідан підійшов до Рона вдарив того в сонячне сплетіння і коли той послабив хватку від болю забрав пацюка. Ремус і Сіріус які спостерігали за цим були здивовані тому як швидко і без проблем він забрав пацюка.
Ерідан відав пацюка Альтаїру і той перетворив пацюка знов на Петігрю.
- Як же ж ви схожі, на своїх батьків!сказав Петігрю - Зовнішність просто....
Петігрю не встиг договорити так як близнюки в одночас йому вдарили в сонячне сплетіння.
- Ще раз щось скажеш про них і я власними руками вб'ю тебе!сказали близнюки.
Герміона начаклувала мотузки які захопили Петігрю і тот ледве міг рухатися.
Візлі який трохи відійшов був в шоці, що його пацюк насправді Петігрю.
- Що ж справді як і казав Регіус схожі на мати і на батька!сказав Ремус.
- Що будемо з ним робити?спитала Герміона.
- Відведемо до Дамбулдора, а далі розберемося!сказав Гаррі.
- Гаррі, а чому вести можна просто перенестися!сказав Ерідан.
Альтаїр і Ерідан взялися за руки і перенеслися разом з усіма до кабінету Дамбулдора. Альбус навіть не здивувався тому, що в його кабінеті з'явилися неочікувані гості. Ремус, Гаррі і Герміона залишилися розповідати Дамбулдору, що сталося. Сіріус і близнюки пішли поговорити.
- Поганий з мене вийшов батько!сказав Сіріус.
- Проте гарний старший брат і чоловік. Мама і дядечко про тебе лише гарне говорили!сказав Альтаїр.
- Не думав, що Регіус буде про мене, щось гарне говорити!сказав Сіріус.
- Дядечко змінився, навіть мама казала, що він сильно змінився з того часу як служив Волан-де-Морту. Він його зрадив і забрав один з кристражів, а помім ми його знищили!сказав Альтаїр.
- Що ж я так бачу життя у вас з пригодами!сказав з усмішкою Сіріус.
- Ну ми ж діти двох мародерів!сказав Ерідан.
- Це вже точно!сказав Сіріус.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зірки Сіріуса Блек
FanfictionПід час першої війни Пожирачів Смерті і Ордена Фелікса в Сіріуса Блека народилися двоє хлопчиків. Яка їх історія?