12

46 5 0
                                    

Близнюки добре провели час з хрещеним. Регіус як і обіцяв забрав їх за кілька днів до школи. І от тепер настав момент коли вони мають їхати до Хогвардсу. Хлопці стали більш тихішими.  На платформі вони зустріли Герміону і Гаррі. Друзі сіли в одне купе де сидів якийсь чоловік. Альтаїр і Ерідан впізнали Ремуса. Він їм казав, що буде вчителем по захисту від темних мистецтв.
- Хлопці, що сталося, що ви такі сумні?спитав Гаррі.
- Наша мама померла!тихо сказав Альтаїр.
Він знав, що їх друзі почули все, що він сказав. Проте це не єдине, що всіх турбувало, з Азкабану втік Сіріус Блек і Белатріса Лестрандж.
- Як думаєте, цей рік буде нормальним?спитала Герміона.
- Наврядче!сказав Альтаїр.
- Якщо потрапив у компанію Поттер-Блек то життя з пригодами забезпечене!сказав Ерідан.
- Тут ти точно правий!сказав Гаррі.
Раптом потяг зупинився посеред дороги.
Двері купе відчинилися і перед усіма постав дементор.
Ремус прогнав дементора проте підлітки злякалися. Не кожен день бачиш дементора на власні очі.
- Хто це такий?спитав Гаррі коли Ремус вийшов з купе.
- Ремус Люпін, ще один найкращий друг Джеймса Поттера і Сіріуса Блека!сказав Альтаїр.
- А ще друг нашої матері і наш хрещений!сказав Ерідан.
- Він теж один з мародерів?спитала Герміона.
- Так, можна сказати совість мародерів!сказав Альтаїр.
Діти всміхнулися страх  трохи зник. Всі ділилися те як хто провів літо, чого навчилися нового.

Зірки Сіріуса Блек Where stories live. Discover now