Хлопцям виповнилося одинадцять рокі і вони отримали листи до Хогвардсу. Регіус і Жасмін швидко їх зібрали близнюків до школи. І от тепер вони йдуть на платформу.
- А якщо ми будемо в різних факультетах?спитав Альтаїр.
- Альтаїре, не важливо будите ви в одному факультеті чи в різних, головне, щоб ви спілкувалися між собою і не сварилися через усілякі дрібниці!сказав Регіус.
Хлопчики кивнули в знак згоди.
- А на яких факультетах вчились?спитав Ерідан.
- Ваш батько вчився на грифіндорі, я теж там вчилася, ваш дядечко Регіус вчився в слизерині, а тіточка Адель моя сестра вчилася на пуфендуї!сказала Жасмін.
От настав момент прощатися з дітьми. Близнюки пообіцяли писати як найчастіше. Жасмін на це лиш посміхнулася.
- Альтаїр, дивись за меншим братом і будьте розумниками!сказала Жасмін.
І от розпрощавшись близнюки поїхали до Хогвардсу, а Жасмін і Регіус повернулися назад до маєтку.
Близнюки швидко змогли знайти купе. В купе до них підсіли Гаррі Поттер і Рон Візлі. Рону не дуже сподобалося те, що йому довелося їхати в одному купе з Блеками. Візлі терпіти не міг Блеків, звинувачував у всіх смертних гріхах. Ерідан і Альтаїр здається навіть не звернули на його уваги.
- Можливо годі в нас дірку виїдати поглядом!сказав Ерідан.
- Від вас Блеків можна чекати всього чого завгодно, а ви ще діти вбивці!сказав Рон.
- Так, от як всі ви судите, нізащо, ми нікому нічого не зробили!сказав Альтаїр.
- Заспокойтеся не треба сваритися!сказав Гаррі.
-Навіть не починали!сказали в один голос близнюки Блек.
Рон на слова Гаррі лише фиркнув.
Хлопці й далі б мовчалив тиші яка діяла на нерви.
- Хто хоче потрапити на який факультет?спитав Гаррі.
- Грифіндор!сказав Рон.
- Без різниці!сказали в один голос близнюки.
- От в мене питання до вас якщо вас двох і вашу маму визнано мертвими, то чому ніхто не знає, що ви живі?сказав з насмішкою Рон.
- О, то ти не знаєш, що всі маги знають, що ми всі живі і живемо в маєтку дядечка Регіуса!сказали в одие голос близнюки.
- Звісно з ким вам ще жити батька та немає!сказав Рон.
- Ще одне слово про нас чи наших рідних то на розподілені будеш блювати слизнями!сказав Ерідан.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зірки Сіріуса Блек
FanfictionПід час першої війни Пожирачів Смерті і Ордена Фелікса в Сіріуса Блека народилися двоє хлопчиків. Яка їх історія?