Простий тихий день проте не настільки як зазвичай. В домі було багато людей. Петігрю втік і тепер мракоборці знов об'єднувалися в Орден Фенікса аби запобігти поверненю Волан-де-Морта. Близнюки Блек знали де ховається Петігрю том вирушили туди на своїх мітлах.
- Сподіваюся в нас все вийде!сказав Ерідан.
- Я теж сподіваюся, та ми маємо ризикнути, заради інших!сказав Альтаїр.
От вони опинилися біля будинку де переховувався Петігрю, разом з Лестранджами.
Хлопці тихо проникли в дім. В середині було пусто.
- Скоро лорд повернеться!почувся чоловічий голос.
- Мені здалося, чи хтось проник в дім?спитала жінка.
- Тобі здалося нікого крім нас тут немає!сказав ще один чоловік.
- Треба заморозити їх!сказав зовсім тихо Альтаїр.
Ерідан кивнув в знак згоди. З кімнати де чулася розмова почали виходити люди.
- Все ж таки я була права!сказала Белатріса.
Вона націлилася паличкою на одного з близнюків.
- Зараз!сказав Альтаїр.
Ерідан махнув рукою і Белатріса завмерла як вкопана.
- Завжди хотів вбити Блека!сказав один з чоловіків.
В хлопців почали летіти закляття. Ерідан і Альтаїр почали відбиватися від братів Лестранджів і Петігрю.
- Завмри!сказав Ерідан і заморозив одного з Лестранджів.
- Круціо!сказав Альтаїр і вибив другого Лестранджа.
Ерідан начаклував мотузки які знерухомили Лестранджа.
- Що ж тепер твоя черга!сказав Альтаїр.
- Ви в цьому впевнені?сказав Петігрю.
Петігрю пустив з палички промень і він потрапив в праве плече Ерідана. Плече хлопця пронзив страшний біль проте він терпів міцно стиснувши зуби не дозволяючи собі кричати від болю.
- Ерідан!сказав Альтаїр. Тим, що Блек відволікся на брата скористався Петігрю. Він випустив те саме закляття в Альтаїра і його ліве плече пронзив нестерпний біль.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зірки Сіріуса Блек
FanfictionПід час першої війни Пожирачів Смерті і Ордена Фелікса в Сіріуса Блека народилися двоє хлопчиків. Яка їх історія?