Минуло кілька років Альтаїр і Ерідан скоро має виповнитися одинадцять і вони отримають запрошення до Хогвардсу. Близнюки чекають цього як нічого іншого. Жасмін прекрасно справлялася з роботою матері. Сьогодні хлопчики розкидали всі свої речі і коли Жасмін хотіла їм провести бесіду, що так не можна робити вони втекли до Регіуса.
- Рятуй!сказали діти і сховалися за спину дядечка.
- Альтаїр, Ерідан!покликала Жасмін.
- Що вони вже накоїли?спитав Регіус.
- Вони, розкидали всі речі у своїй кімнаті!сказала втомлено Жасмін.
Регіусу одовелося опуститися на коліна, хоч його племіникам і десять та на зріст вони ще малі.
- Хлопці, ви ж розумієте, що так не гарно робити? Ваша мама старається для вас, а ви розкидаєте речі, невже вам подобається жити в безладі?сказав Регіус.
- Ні!сказали близнюки Блек.
- Йдіть і приберіть все, що ви розкидали, не робіть мамі і мені більше роботи!сказав Регіус.
Діти кивнули і побігли у свою кімнату прибирати все, що розкидали.
- Як же ж просто ти знаходиш з ними спільну мову!сказала Жасмін.
- Я просто для них не лише дядечко, а й друг, просто говорю з ними як з дорослими!сказав Регіус.
- Знаєш я десь читала, що діти більше ладять з чоловіками адже більшість батьків теж поводять себе як діти. Проте це не про Блеків ви інші!сказала Жасмін.
В кімнату до дорослих забігли близнюки.
- Ми все прибрали!з гордістю сказав Альтаїр.
- Молодці!сказала Жасмін.
- А можна ми підемо на річку?спитали близнюки.
- Думаю, сьогодні це ненайкраща ідея!сказав Регіус.
- Чому?спитали близнюки.
- В будь який момент може піти дощ, а ви якщо промокните то можете захворіти!сказав Регіус.
Хлопчики засмутилися.
- Не засмучуйтеся підете на річку пізніше!сказала Жасмін.
Хлопчики одразу повеселішали.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зірки Сіріуса Блек
FanfictionПід час першої війни Пожирачів Смерті і Ордена Фелікса в Сіріуса Блека народилися двоє хлопчиків. Яка їх історія?