3 . bölüm : Büyük İhtimaller

31 4 0
                                    

sanki , hayat dondu , insanlar durdu , kuşlar ötmedi , tek duyduğum ses rüzgarın sesiydi . O not benim sonum olmuştu . İşte artık her şeyi anlıyordum . Artık her şey bitmişti benim için . Ambulans sesleri , bir sedyeye yatırılmam ve o serum . Bayıldığımı anladım , başımın dönmesi , midemin bulanması ve benim ateşim olduğunu söyleyen paramediğin sesleri , son duyduklarım . Bilincim yerinde olmadığını söyleyen Rüzgar . Ve sonrası yok...


Bir hastanede açtım gözlerimi , karşımda babam , Rüzgar ve sonradan gelen doktor . Doktorun söylediklerini duymaya çalıştım . Ama tek duyduğum kelimeler bile çok kötüydü . "Beyin tümörü" diyordu " Ameliyat " diyordu , "hemen" diyordu . Ve o an anladığım tek şey , beynimde tümör olduğuydu . O an ben hayatı durdurup babamla konuşmayı , ona o notu sormayı çok isterdim ama maalesef bunu yapacak kadar , konuşabilecek hatta gözümü açabilecek kadar bile iyi değildim . Midem bulanıyordu ve aşırı derecede başım ağrıyordu . Evet o an düşündüğüm tek şey o nottu . Daha sonra Asya'nın sesini duydum , korkuyordu , korkuyorlardı ve hatta ağlamamak için kendilerini çok zor tutuyorlardı , ama ben onlara ağlamayın bile diyemeden tekrar uykuya daldım ama bu sefer hasta monitöründen gelen ses benim kulaklarımın içinde yankılandı . babamın sesleri , asya'nın ağlayışları , ve rüzgarın koşuşları benim için hayatını hiçe sayabilecek 3 insan ve ben , beyninde tümör olan ve hatta belki onlara yeterince doyamadan hayatını kaybedip onları yalnız bırakacak ben . Böyle olmasını kim ister ki , ben değil .


Ameliyat masasına yatırılışım sırasında verilen narkozun etkisi ile birlikte bilincimin yarı açık olması , yavaş yavaş bilincimin kapanması benim kendimi bırakmama neden oldu . Dışarıda ameliyathanenin kapısının önünde oturan ve belkide saatlerce gözlerini bile kırpmadan benim bu masadan kalkmamı bekleyen 3 insan , işte benim bu masadan sapasağlam bir şekilde kalkmayı isteme sebeplerim bu 3 insan , 3 sevdiğim beni kapının önünde bekliyor ve ben onları yüz üstü bırakmayacağım . 


Benim bildiğim kadarıyla ameliyatın sonrasında beni belki sağlıklı bir yaşam bekliyor olabilir ama belki de yürüyemem , hafıza kaybım olabilir , konuşamayabilirim , vb . bunlar gerçekleşecek diye bir şey yok , bunlar sadece birer ihtimal ama BÜYÜK İHTİMALLER  

---

*hepinize tekrardan merhaba bu bölümler gelecek bölümlere bakış çok sıradan bölümler  yaprağın beyninde tümör çıkması ve onun bu durumu çok sıradan karşılaması gerçekten normal çünkü gelecek bölümlerde yani ortalama 1 hafta içinde gelecek bölümlerde yaşanacak şoklar çooooooooooookkk büyük şoklar olacak beklemede kalın * ( her gün bölüm yazmaya çalışıyorum )

Bir Adım DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin