5 . Bölüm : Yanındayım

27 4 0
                                    

Saatlerdir ormandayım ama sanırım artık kaçmama gerek kalmadı . Onlar gitti ve tabii Rüzgar'da . Bilmiyorum , ama ben Rüzgara sinirlenemiyorum . Onu sevmiyorum yada öyle düşünüyorum , ama ona sinirlenemiyorum da . 1 Hafta önce tanıştığım birini nasıl sevebilirim ki , belli ki de sevmişim . hatta ben bunu kendime yakıştıramasamda , galiba ona aşık olmuşum . Bunu kendime yakıştıramamamın sebebi ünlü olması çünkü onun gibi bir şarkıcının , beni sevmesi biraz tuhaf olurdu . 


her neyse . Bir ev buldum ve içine girmeyi düşünüyorum ama bir yandan da acaba bu ev o adamların sığınağı gibi bir şey olabilir mi ? merakıma yenik düştüm ve o eve gittim . Tuhaf bir şekilde evin kapısı kilitlenmemişti ve ev boştu . Bende içinde kimse yoktur umuduyla eve girdim ama evin boş olmadığını fark ettim . evdeki kişi bir tanıdığımdı ve bu kişi benim aşık olduğum kişiydi . Bu kişi RÜZGAR .


-Rüzgar ? senin burada ne işin var ? 

-Asıl senin ne işin var yaprak? şuan senin hastanede olman lazımdı . 

-Bunu ben değil sen yaptın . 

-Ne ? 

-Nasıl ne ? sakın bilmediğini söyleme her şeyi gördüm .

-Sen ... Sen neyi gördün ? ben ortalama 7-8 saattir buradayım .

-Ne? ...ama nasıl ? ben ... ben seni gördüğüme eminim .

-Ne sen beni mi gördün ? nerede ? 

-A...Arabada 

-Ne arabası ? Yaprak şu olayı düzgünce anlatır mısın ? 

-tamam tamam anlatacağım . Ama önce şu ameliyat kıyafetlerinden kurtulmam lazım . kıyafet var mı burada her türlü olur ?

-İçerideki odada var her şey . 

-tamam üstümü değiştirip geliyorum . 


Üzerimi değiştirdim ve ameliyat kıyafetlerini de çöpe attım . Daha sonra olup biteni baştan sona Rüzgara anlattım ve onun söyledikleri beni daha çok şok etti . 


-Bak sana söylemediğim bazı şeyler var Yaprak . Ama bunların en önemlisi Toprak yani benim ikizim , benim tam tersim gibidir kendisi . Benim sana ondan bahsetmememin nedeni çok tehlikeli olması . Babam ve annem ayrıldığında beni annem , Toprağı ise babam almıştı . Annemde babamda bizi birbirimize düşmanmış gibi yetiştirdi tabii bu onların sorunu . Toprak babamın yaptırdıklarını , söylediklerini,düşündüklerini harfiyen yapmış anlaşılan ama ben annemin bu söylediklerine aldırmadım ve babamı da kardeşimi de her zaman çok sevdim . Onlar beni sevmemesine rağmen çok sevdim . Ama şu andan sonra sevmiyorum . 

-Neden sevmiyorsun ? 

-Seni kaçırdıkları için , sevdiğim kızı kaçırdıkları için . 

-Ne yani , ben senin sevdiğin kız mıyım ? 

-Ne ... Evet yani hayır ama ... boşversene 

-Bilmek istiyorum Rüzgar . 

- Evet ama Hayır .

-Yani bu seviyorum ama sevmiyor gibi davranıyorum demek mi ?

-Öyle de diyebilirsin , ama senin cevabın benim için önemli beni seviyor musun ? 

-Gerçekten mi şey ... yani... 

-Sevmediğini biliyordum zaten . Boşver geveleme boşuna . 

- Hayır yani ben EVET AMA HAYIR .

-Ne ... ah güzel ... tamam... ta-mam . yani ... tamam NE ?

-Ne oldu ? 

-ah şey yani biraz şaşırdım . 


gülmeye çalıştığım sırada rüzgarın telefonu çaldı ve içeri gitti . Nasıl yani ? Ben ... Şuan ... Rüzgar'ın sevgilisi miyim ? Hayatımın en büyük şokunu yaşamış olabilirim şu an . 


-Arayan Asyaydı . 

-Ne ? gerçekten mi ? beni neden aramamış ? 

-doktorların bizi sorduğunu söyledi . 

-Ve o doktorlar senin baban , Toprak ve adamları . Bir dakika senin baban mı katil ? Yani bir adam oğlunu neden kaçırsın ki peki ya o notlar notlar kimden geldi ? 

-sanırım o notları yazanların biri babamdı sevgilim . biri ise ANNEN . 

-İyi ama bildiğin gibi annem 1 yıl önce öldü .

-Biliyorum ama , Annen yaşıyor olabilir . Ama hemen heyecanlanma lütfen bu sadece bir ihtimal bunun doğru olduğunu kanıtlamak için bir kaç test yapacağım komiser bir arkadaşım var ondan yardım alırım . Ayrıca sen bayılınca beyninde tümör oluyor lütfen bu sefer bayılma Yaprak .

-Sevgilime ne oldu ? 

-Bir şey olmadı sevgilim . Burada duruyorsun , yanımda , ve hep böyle yanımda kal , olur mu ? 

-Her zaman yanındayım sevgilim . Ne yaparsan yap yanındayım . 

---

MERHABALARR bu bölümde çoooooooooooooookkk büyük şoklar yaşayacağınızı söylemiştim değil mi bu arada bizim 5 karakterimiz daha oldu ( 3 ü kesin 2 si gelecek bölümlere bağlı ) 

yarın bir dahaki bölümde görüşürüz : )

Bir Adım DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin