9.Bölüm : kaçış yolu yok!

24 4 0
                                    

ve rüzgar söner , ateş diner , sular çekilir , boşluk küçülür ve yokluk bile yok olabilir bazen . Bazı şeyler zaman alır ve zamanda bazı şeyleri alır bizden . yok demek var demek olabilir ve var demek yok olabilir bazen . hiçbir şeyin her şeyin olabilir , hiçlikten birçok şey dünyaya gelebilir zaten . Güneşin doğmasını beklerken akşam olabilir bir anda ve akşam vaktinde güneş doğabilir hiç beklemediğin bir anda . 

"mezarlığa" 

"ne... sen ne saçmalıyorsun yine" 

"kimse sana büyüklerinle saygılı konuşman gerektiğini öğretmedi mi yaprak? gerçi , kim öğretebilir ki ? yanındaki ailen gerçek değildi zaten"

"senden nefret ediyorum"

"biliyorum" dedi sırıtarak daha sonra babası konuşmaya başladı 

"gidiyoruz . oğlum , yaprağın kollarını ve bacaklarını bağlayın" ne  ?!??!? hayır o adam benim babam olamaz . bir insan neden kızını kaçırsın ? haksız mıyım? 

"tamam , size tek bir soru soracağım , daha sonra bana istediğinizi yapabilirsiniz ."

"sor ama acele et uçağı kaçıracağız" dedi toprak 

"nereye gidiyoruz?"

"lüksemburg'a , yani senin ilk kaçırıldığında gideceğimizi sandığın yere gidiyoruz . babamla annem ilk ayrıldığı zamanlarda oraya gitmiştik ve şu an lüksemburg'ta 2 tane ev 9 tane araba ve 7 tanede apartmanımız var yani kaçış yolu yok önce seni orada bir eve yerleştireceğiz 1 hafta sonra ise gerçek annenin mezarına götüreceğiz" 

"gerçek annem mi ?"

"tek soru demiştin kardeş" 

anlaşılan bu sefer gerçekten gidiyorum . ama artık savşmayacağım belki hayat savaşmadığımda beni rahat bırakır 

yazarın anlatımıyla 

rüzgar da toprak gibi ameliyattan çıkmıştı ancak yanında yaprak yoktu . insan bir yere giderken sevdiklerini  diğer sevdiklerine emanet eder ama düşmanı sevdiklerinden çok daha güçlüyse... o zaman yapacak bir şey yoktur . sevdiğini zorla alamazsın , nerede olduğunu bilemezsin , ne durumda olduğunu bilemezsin ama senin sevgin vardır ve bu sevgi onları kurtarmaya yetebilir

--- 

biliyorum bölümler çok kısa ama biraz heyecanlandırmak istedim arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum sizce kitabı silmeli miyim ? sizin yorumlarınız benim için çok önemli 1 tane bile olumsuz yorum alırsam silmeyi aklımın ucundan bile geçirmem ama kitap yazmak hem beni çok yoruyor hem de stres atıyorum bu yüzden arada kaldım sizce silmeli miyim ? 

bu arada önceki bölümde de olduğu gibi tam buraya okuduğunuz tarih ve saati yazmanızı istiyorum 

görüşmek üzere , sevgili sevgililerim >3

Bir Adım DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin