Bu gün bu odadaki , daha doğrusu gemideki 3. günüm . ilk 2 günüm çok sağlıklı geçmedi . Ama bu gün bir planım var . Kaptan ve beni kaçıran , yada benimle birlikte bir kaç kişiyi daha kaçıran katil konuşurken duydum . Bu gün katil bir yere gidecekmiş . Tabii bu durumda kaptan ve kaçırılanlar gemide yalnız kalacak .
Bende odada bir cam olduğunu farkettim , ama bu cam dışarı değil de başka bir odaya bakıyor gibi . Bu yüzden tek kaçırılanın ben olmadığımı anladım . Cama çıkıp bakmaya karar verdim , ve baktım da . Odadaki kişi de sanırım cama bakmaya çalışıyordu . göz göze geldik ve çığlık atmaya başladı.
Ben ona susmasını işaret ederken o , çığlık atıyordu . Ama susturdum , veya kendisi sustu . Bunun şu an gerçekten ama gerçekten hiçbir önemi yok . fısıltılı bir sesle beni duyup duyamadığını sordum .
-Duyuyorum . Sen beni duyabiliyor musun ?
-Sen duyduğuna göre bende duyuyorum .
-Pardon , bir an heyecan yaptım . Bu arada isminiz ne ?
-Ben Yaprak . Senin adın ne ?
-Ben Rüzgar . Rüzgar Kıta .
-Bir saniye , sen şarkıcı olan Rüzgar mısın ? Hani şu magazinlerin Rüzgarımız diye bahsettiği .
-Maalesef , ta kendisiyim . Ama bunun şu an hiç önemi yok .
-Haklısın. Özür dilerim
-Burada bir anahtar var , ama benim kapımı açmıyor . Orada da var mı?
-Evet . Gerçekten de bir anahtar var
-Güzel . Büyük ihtimalle bu senin o benim kapımın . Hadi değişelim .
-Camı kırabilir misin ?
-Sanırım .
Cam kırıldı . Alarm vardır diye düşünmüştüm ama bizi kaçıran katil o kadar da zeki değilmiş . Anahtarları değiştik ve kapıyı açtık . Ama bizim unuttuğumuz çok büyük bir nokta var
NEREDE OLDUĞUMUZ
Sonuçta kaçabildik ve yanlarımız da telefonlarımız da var . Ama doğal olarak çekmiyorlar , ve bu gerçekten büyük bir sorun . Ama şanslıymışız ki kaptanın katille bir bağlantısı yokmuş ve biz geldiğimizde de zaten kaptan bayılmıştı . Sanırım biri cam şişeyle kafasına vurmuş . Kaptan kanlar içinde yerde yatarken biz de gemiyi karaya doğru sürmeye başladık . Tabii ben bakmamaya çalışıyordum ve gemiyi Rüzgar sürüyordu . Rüzgar yorulduğunda bana verdi ve nasıl sürüldüğünü gösterdi , aslında çok kolay ama sanırım ben süremedim . Her neyse adamın ceketinde bir not varmış Rüzgar fark etti ve bana da gösterdi .
notu açıp okumaya başladı ki
{ bir kaç pembe yalan
akan kanların ardındaki gözyaşları
ve en arkada saklanan gerçekler
o değerli kelime: BABA
her şey senin için kızım , özür dilerim ... }
Notu babamın yazmış olduğunu hatırlıyorum daha sonra kendimi yerde buldum .. Önce gözlerim kapandı , sonra sesler kesildi . Sessizlik oldu , ÖLÜM SESSİZLİĞİ...
---
bu bölüm öncekine bakış bir tık daha uzun oldu . aslında her şey daha yeni başladı .
NOT :
bir sonraki bölüm gün içinde gelecek ve bölüm karakter tanıtımı olacak
görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adım Daha
Mystery / ThrillerBen Yaprak Aydın . Tam şu an , asansörde tanıştığım bir katille ya da katil olduğunu düşündüğüm bir adamla yurt dışına çıkıyorum . Tam olarak adını bile söyleyemediğim bir ülkeye gidiyorum . Bu ülke Lüksemburg . Lüksemburg ile Türkiye arasında tam 3...