Her savaşın bir sonu vardır . Sadece... bazı kişiler hayatta kalır , bazıları ise yaşamını yitirir . Hiçbir savaş... son savaş olmayacaktır , olmaz . ama bilinen bir şey vardır ki her savaş yeri bir mezarlıktır . İnsanlar ölmek için değil , yeniden doğmak için giderler savaşa . Saklanmak için , korunmak için ,sevdiklerini korumak için... düşünsene , ne yaparsın düşman ordusunun hedefi senin sevdiklerinken ? savaşmaz mısın ? önlerine atlamaz mısın ? kendini yok saymaz mısın ? canını dişine takıp , sevdiklerini kurtarmaz mısın? onlara siper olmaz mısın ? her şeyinle savaşmaz mısın ? savaşırsın .
ama... bir bakmışsın ki senin kurtarmaya çalıştığın , onlara siper olduğun kişiler , şimdi karşı cephede , senin düşmanının yanındalar... senin mezarını kazmışlar , ve can vermeni istiyorlar . ne yaparsın ? onlar için ölür müsün ? onlarla da savaşır mısın ?
işte... bir gün gelir , siper yaparsın kendine... mezarın olur
"Yaprak"
"Yaprak , kızım uyan hadi"
gözümü açtığımda karşımda Toprakla babasını gördüm . ve şuan kalkıp tek başıma arjantin tangosu yapasım var . çünkü Toprak ameliyattan çıkmış ve yaşıyordu , bu da Rüzgarında çıkmış olabileceği anlamına geliyor . Onun beni buradan ne olursa olsun alacağına eminim .
"kızım deme bana . yalan söylüyorsunuz , rüzgar ve toprak benim kardeşim olamazlar ."
toprak sırıtarak başladı konuşmaya"kardeşin değiliz zaten , abiniz biz senin , sen bizim kardeşimizsin"
Gerizekalı gerizekalı gerizekalı tam bir gerizekalı gibi davranıyor şu an . Gerçi gerizekalı değil de diyemeyiz ama neyse." ne kadar çok saçmalıyorsun sen , bu günki 'saçmalama' kapasiteni doldurmuşsundur umarım . Çünkü size daha fazla katlanamam "
Babası konuşmaya başladı
"katlanmana gerek kalmadan seni geri göndereceğiz maalesef , belki bir daha ki sefere"
"nereye?"
"mezarlığa" dedi Toprak nedenini anlamadım ama bunu söylerken gayet ciddiydi
"NE!?!??!?"
tüm kelime darcığım kapandı o an . Tek bir kelime edebildim o da klasik işte 'ne' bu mu yani ? 26 yıllık hayatımda öğrendiğim bütün kelimeler boşuna mıydı ? Gerçi... 26 yıl boyunca birisi gelsin bana 'ben senin abinim seni mezarlığa götüreceğim' desin diye de öğrenmedim yani . Ahh , sanırım şu an Topraktan çok saçmaladım ...
---
tekrardan merhaba bu bölüme birkaç gündür uğraşıyorum ama hiçbir şey gelmedi aklıma hatta bazılarınız bölümün yarısını görmüş olabilirsiniz . söylediğim gibi aklımda hiçbir şey yok ve rüzgarla yaprağı nasıl kardeş çıkaracağım yada çıkarmayacağım bilmiyorum ama size birkaç sorum olacak
ilk olarak sizce rüzgar ve yaprak gerçekten kardeş mi ?
peki toprak mezarlık derken ne demek istedi ?
birde ilk paragrafta çok küçük bir spoi verdim , sizce ne?
bu arada tam buraya , bu kısıma okuduğunuz tarih ve saati yazmanızı istiyorum bakalım en erken kim yazacak ?( ilk yazan 3 kişiyi takip edeceğim )
görüşürüz >3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adım Daha
Mystery / ThrillerBen Yaprak Aydın . Tam şu an , asansörde tanıştığım bir katille ya da katil olduğunu düşündüğüm bir adamla yurt dışına çıkıyorum . Tam olarak adını bile söyleyemediğim bir ülkeye gidiyorum . Bu ülke Lüksemburg . Lüksemburg ile Türkiye arasında tam 3...