6 . Bölüm : Bekleyeceğim

25 5 0
                                    

* Bazı insanlar yağmuru hisseder , Bazıları ise sadece ıslanır *

Dışarıda yağmur yağıyor ve biz Rüzgarla oturmuş televizyon izliyoruz . Bu bana göre çok kötü bir şey . Dışarıda yağmur yağarken biz nasıl evde oturabiliriz ki . 


-Dışarı çıkalım mı ? Ben çok sıkıldım .

-Bu havada mı ? 

-Ne varmış ki havada . 

- Hayatım yağmur yağıyor görmüyor musun ?

-Tamam , çıkalım  işte . 

-Emin misin ? Islanmak istiyorsun sanırım . 

-Şimdi çıkıp ıslanmazsak yağmur bir daha böyle güzel yağar mı ? 

-Sen bilirsin . hadi o zaman .

-Yağmurda seninle el ele ilk yürüyüşümüz olucak . 

-el ele mi yürüyeceğiz ? 

-yürümeyelim mi ? 

-neden olmasın ki ? 


Elimden tutmasıyla koşarak ormana dalması bir oldu . Ama ben onun bu yönünü seviyorum işte, kararlılığını , aklından geçeni anında yapmasını , ertelememesini . 


-biliyor musun rüzgar ? ben senin bu yönünü seviyorum  . 

- Kararlılığımı  

-Kararlılığını


 Aynı anda söylememize güldüğümüz sırada sırılsıklamdık . Ve evin yolunu da iki salak olarak kaybettik tabii . En azından anahtarımız var ve beraberiz diye düşündüğüm sırada onu gördüm . TOPRAĞI . 


-TOPRAK ! ?

-Ne ? 

-Orada . sanırım hala beni arıyorlar . 

-Git burdan . 

-NE !

-Git dedim Yaprak ! 

-Hayır tabii ki . Nereye gidebilirim ? 

-Bizi görmeden git buradan . 

-Seni bırakmam . 

-Tamam o zaman beraber kaçacağız . Henüz bizi görmediler . Gidelim buradan 

-Tamam ama Rüzgar ...

-Bişey mi söyleyeceksin ? 

-Şey ... evet , yani 

-Hadi ama görücekler şimdi.

-Tamam evin yolunu biliyor musun ? 

-Tabii ki HAYIR !?

-Ne yapacağız peki ?

-Geldiğimiz yöne doğru yürüyeceğiz . Başka çaresi yok .

-Tamam , koşalım o zaman . Bizi görmelerinden iyidir . Hem biraz daha yağmur altında kalırsak hasta olacağız .

-KAÇ !? 

-NE 

-Gördü bizi git buradan 

-Seni bırakamam 

-Doğrusu bu , geldiğimiz yöne doğru koş . Ve bir de bu var , al bunu 

-BU NE ! SEN YANINDA SİLAH MI TAŞIYORSUN ? 

-Acil durumlar için yaprak al bunu dedim seni üzmek istemiyorum güzelim , GİT ! 

-Tamam ama kendine dikkat et . 

-Edeceğim . seni seviyorum .

-Bende . seni bekliyor olacağım .

Koşar adımlarla oradan uzaklaştığım sırada 2 el silah sesi geldi . Ardından çığlıklar , inlemeler . Ve benim gözyaşlarım . Koşarak oraya gittiğimde orada sadece katil yani Rüzgarın ve Toprağın babası vardı , ve yerde yatan 2 ceset biri Rüzgarın  biri ise kardeşinin . Bunu söylemeye dilim varmıyor ama artık RÜZGARDA BİR KATİLDİ . Anlaşılan Rüzgar Toprağı , Babası ise Rüzgarı vurmuştu . O an yapmam gereken tek şey ambulası aramaktı biliyorum , ama ben arayana kadar ambulans zaten gelmişti .  Sanırım Rüzgarın babası olacak o kişi aramıştı . 

                                                  ( 2 saat sonra )

Rüzgar ve Toprağı ameliyata aldılar . Benim yattığım ameliyat masasına sevgilimde yattı ve orada kan döktü belki de orada yaşamla mücadele ediyor . belki de tam şu an hayata , benim yanıma dönmek için can çekişiyor . Ama maalesef ... Her şey için çok geç de olabilir . Benim elimden gelen tek şey ise beklemek . Sadece bekleyeceğim sevgilim ne olursa olsun seninleyim . Senin o ameliyat masasından sapa sağlam çıkmanı 4 gözle bekleyeceğim . Hepsi benim yüzümden sevgilim özür dilerim dışarı çıkalım diye ısrar etmeseydim sen belki şu an orada olmayacaktın , eğer sana bir şey olursa kendimi asla affetmemekle birlikte  onların ikisini de yaşatmam ve bende sensiz yaşayamam. Seni seviyorum .

--- 

İlk olarak şunu söylemek istiyorum bu kitap nerelere gidecek gerçekten hiç bilmiyorum . Aslında kitabı yazmaya başladığım gün baştan sona kadar ismi , kapağı , konusu , kısacası baştan sona her şeyi belliydi , ama şu son 2 bölümde biraz değişiklik yaşadık . bu bölümü yazmak benim için gerçekten çok zor oldu çünkü onlar artık bana ailemin bir üyesi gibi , yada gerçek karakterler gibi geliyor ve onları gerçekten çok seviyorum . bu bölüm aslında kötü şeyler yaşamayacaklardı çünkü artık gerçekten bu bölümler piskolojimide etkiledi ama söz bir dahaki bölümde gerçekten iyi şeylere şahit olacağız . 

NOT : Arkadaşlar önceki bölümde bir duyuru yapmıştım kitabın ismiyle ilgili ama bana kimse bu konuda ne bir mesaj ne bir yorum yapmadı . Bu durum beni gerçekten çok üzüyor . Evet biliyorum kitabımı çok da fazla kişi okumuyor , ortalama 35 kişi felan okuyor ben elbette 100/200 mesaj beklemiyorum ama 1 mesaj bile gelmemiş olmasına gerçekten üzülüyorum 

NOT 2 : Yeni bir kitabım geliyor onun bu kitaptan daha fazla ilgi alacağına %100 eminim beklemede kalın ( gün içinde veya yarın geliyor kitap )

 görüşmek üzere 

Bir Adım DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin