Mikor megérkeztem Yoongi-hoz Hobi nyitott nekem ajtót. Nem csodálom, mivel mindig együtt vannak, csak azt nem tudom eddig miért nem költözött még hozzá.
Beljebb lépve a lakásba, egy pakoló Yoongi-val találom magam szembe. A dobozokat fürkészve, veszem tudomásul, hogy már majdnem minden be van pakolva.
-Mégis mit csinálsz? - kérdezem értetlenül.
-Nem látod geci, pakolok.
-Azt vágom, de miért? - kérdezek rá.
-Úgy döntöttünk, hogy összeköltözünk. - szólalt meg Hobi.
-Ó. Végre! És miért csak most szoltok? - vonom kérdőre.
-Nem is volt érkezésünk, a napokban döntöttük el. - magyarázza. - Tudod, hogy én épp költözöm, és Yoongi-val úgy döntöttünk, hogy ő is beköltözik hozzám. - mondta.
-Ez remek! Kell segíteni még a pakolással? - kérdezem.
-Nem, már csak a dobozokat kell lezárni és kész is. - válaszol Yoongs.
-Oké, akkor én pontosan minek is kell még itt legyek?
-Segítel kivinni a dobozokat. - jelentette ki.
-Aham.
-Még meg kell várnunk Jimint. - jelenti be Hoseok.
-Ki az a Jimin? - kérdezem, miközben rá nézek.
-Hoseok legjobb barátja, egyben az új szomszédunk.
-Értem. Beszélnünk kell.
-Mégis miről. Most nem nagyon alkalmas. - mondta.
-Rólam. - mondom, és megköszörülöm a torkom.
-Mi a baj? - kérdezi.
-Tegnap elmentem bulizni..
-Mint általában. - mondja egyszerre Sope.
-Nem. - tiltakozok egyből. - Épp fel akartam szedni valakit, amikor megakatt a tekintetem egy formás popsin.. és merevedésem lett....
-Nem értem. Ebben mi lenne a probléma. - értetlenkedik.
-Az, hogy késöbb kiderült, hogy egy fiú volt! - akadok ki.
-Ó.
Ekkor megszólalt a csengő.
-Ez bisztos Jimin lesz. - mondja Hoseok.
-Majd még beszélünk erről. - mondja Yoongi, miközben megpaskolta a vállam.
Hobi egy ismeretlen fiúval lépett be az oldalán a helységbe. Igazán jól nézett ki, nem tagadom, de mégis csak fiú..
-Üdv, Jeongguk vagyok. - nyújtom ki neki a kezem.
-Helló. Jimin. - mutatkozott be ő is, majd kezet rázott velem.
Így hát, Jimin megérkezésével, elkezdtük kihordani a dobozokat.
Körül belül két óra múlva már kész is voltunk. Csak volt egy bökkenő, el kellet menni az új lakáshoz, hogy felvigyük a holmikat.
Yoongi nem lakott messze tőlem, de nagyon megdöbbentem, amikor láttam, hogy a kocsival az én utcámba kanyarodunk.
-Yoongi, jó helyre jöttünk? - kérdeztem meg, mikor megált a panelházam előtt. - Vagy csak jó fej vagy és már haza is fuvaroztál? - cukkoltam.
-Nem. És nem. - válaszolja.
-Meglepetés. - szólal meg hirtelen Hobi.
-Mivan?
-A szemközti panelházba költözünk. Nagyon megtetszett a környék, amikor eljöttünk hozzád. Ezért én is ide akartam költözni. - jelenti be.
-Ez nagyszerű! Jimin, te is itt laksz? - kérdeztem a barnát.
-Igen, de míg ők a negyediken, én a hatodikon lakom. - válaszol.
-Én is a hatodikon lakom. - közlöm vele.
Ez a művelet tovább tartott míg hittem. Sokkal rosszabb volt a dolgokat felcipelni, míg levinni. Egy párszor még rám is esett a doboz, de nyugi, jól vagyok.
Fáradtan területem el a padlón, miután felhoztam az utolsó dobozt is. Jimin csak nevetett rajtam, míg Yoongi rámvetette magát, és elkezdett csikolni.
Nem értem, miért érdemeltem ki ezt a sorsot, de kezeimet felemelve adtam tudatára, hogy megadom magam.
Mikor már készen voltam az indulásra, Jimin megkérdezte, hogyha nem megyek velük fel a lakására enni valamit, mivel akarnak kaját rendelni.
Beleegyeztem, mivel éhes voltam, és otthon sem nagyon volt már valami ehető, holnap el kell mennem bevásárolni.
ESTÁS LEYENDO
Hold My Hand 「Jikook」✓ JAVÍTÁSRA VÁR
FanficJeon Jeongguk megkérdőjelezi szexualitását miszerint heteró. Egyre több dolog történik életében, ami arra vezetne, hogy őt nem csak a nők, hanem egyaránt a férfiak is érdeklik... ·13.05.2020-13.07.2020· Yaoi történet, 16+/18+ jelenetek előfordulhatn...