4.BÖLÜM

5K 219 435
                                    

Draco banyo kapısının önünde oturmuş hermione'nin çıkmasını bekliyordu açıkçası sevdiği kız için endişeleniyordu. Ne yapmıştı ki hermione'ye onu korkutmuş muydu ?

"Hermione endişeleniyorum lütfen kapıyı açar mısın ?"

Ses gelmedi bir kaç dakika sonra hermione dışarı çıktı gözleri ağlamaktan kızarmış durumdaydı draco ağzını açıp bir şeyler diyecekti ki hermione adımlarını giyinme odasına yönlendirdi kapıyı kapatıp kilitedi. Bir kaç dakika sonra üzerine şortlu pijama takımları ile çıktı draco'ya bakmadan yatağa yöneldi ve oturdu. Draco hemen kızın yanına gitti.

"Hermione iyi misin ?"
"Sadece bana dokunmanı istemiyorum anladın mı ? Seni sevmiyorum draco bu nişan benim için zorla yapılan bir şeydi"

Hermione bunları hiç acımadan söylemişti draco bunları duyunca üzüldü kendi nişanlısının ondan nefret etmesi katlanılamaz bir acıydı hele nişanlısı bunu suratına söylüyorsa. Hermione yorganı açıp içine girdi ve gözlerini kapayıp uykuya daldı draco ise hala düşünceleri ile baş başaydı şu an burda kalıp kalmama konusunda emin değildi fakat annesi ve babasının uyuduğunu düşünüyordu bu yüzden hermione'nin yanına yattı fakat kıza dokunmadı ve draco'da kendini derin bir uykuya teslim etti.


Aradan bir hafta geçmişti hermione nişan gününden sonra hiç bir arkadaşı ile iletişime geçmemişti dün öğlen vakitlerinde diagon yoluna gitmiş hem gezip hem de ihtiyacı olan şeyleri almıştı daha sonra bir cafe de oturup kaymak birası içmişti. Nişandan bir gün sonra gelecek postası hermione ve draco'nun nişanlandığını duyurmuştu ve hermione hogwarts'a girdiği an herkesin onlara bakıp dedikodu yapacağını biliyordu ve bu durum onu kesinlikle çok rahatsız ediyordu fakat draco için hava gayet hoştu. Hermione sandığını hazırladıktan sonra kahvaltıya indi annesi ve babası her zaman ki gibi sessizce kahvaltısını ediyordu. Hermione kendi yerine oturdu ve sessizliğe katıldı önüne bir kaç lokma bir şey alıp yedikten sonra hiç bir şey demeden kalktı son bir haftadır sürekli böyleydi Robert Granger ve Jane Granger kızları için endişeleniyorlardı. Saat geldiğinde hepsi salona gitti hermione sandığını çekiştirerek bahçeye çıktı ve granger'lar cisimlendi. Anlık bir sıkışma hissinden sonra King's Cross'a gelmişlerdi ilk olarak hermione daha sonra jane granger ve son olarakta robert granger duvardan geçtiler. Peron 9 3/4 her zaman ki gibi kalabalıktı 1. Sınıf öğrencileri ailelerine veda ediyor kimisi ağlıyordu hermione her zaman ki gibi hayran bir şekilde trene baktı bir kaç metre ötede ailesi ile veda eden arkadaşlarını gördü.

"Kendine dikkat et bebeğim dersleri çalış bir sorun olduğunda hemen bize bir mektup gönder"

Hermione sadece kafa salladı annesi ve babası ile vedalaştıktan sonra yürümeye başladı pansy ve theo çoktan binmişti weasley'lerden ginny ve ron ailesinden ayrıldı daha sonra potter ailesini gördü granger'lar potter'lar ile yakındılar ve hermione bu yakınlığı seviyordu çünkü james her zaman komik olmuştu lily ise her zaman zekiydi.

"Selam hermione" dedi ginny.
"Selam ginny"

Ginny sevgilisinin yanına giderken hermione'yi de oraya sürükledi james her zaman ki gibi harry'ye bir şeyler diyordu.

"Bak harry biliyorsun snape'e her zaman gıcık kaptım sana bir şey dediği an profesör felan dinleme yapıştır lafı ben her zaman senin arkandayım"
"James kapa çeneni çocuğa kötü örnek oluyorsun"
"Hadi ama zambağım yapma o adama hep gıcık kaptım seni elimden almaya çalışıcaktı"

James lily'nin dudağına minik bir öpücük kondurdu.

"James çocuklar var"
"Lily harry'nin ginny ile işleri pişirdiğine eminim"
"Baba yapma" dedi harry utanarak.

•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin