18.BÖLÜM

4.1K 161 248
                                    

Hermione düğünden bir hafta önce gelinliğini diktirmiş ve üzerinde denemişti gerçekten zarif ve güzel duruyordu. Narcissa ve Jane ayakkabı taç gibi işlerle ilgilenmişti düğün bugündü öğlen 15:00'de düğün başlıyacaktı. Hermione ve draco arkadaşlarının hepsini davet etmişlerdi pansy astoria  ve ginny düğünden 1 gece önce eve gelmiş ve her yeri temizlemişti hermione ise arkadaşlarına yardım etmişti. Düğün yarım saat sonra başlıycaktı hermione üzerine gelinliğini giymişti saçlarını topuz yapmıştı. Ginny astoria ve pansy ise makyajını yapmıştı hermione gerçekten bir prenses gibi gözüküyordu.

"Hermione sen harika oldun"
"Sağolun kızlar"

Hermione aynadan kendine baktı gerçekten güzel olmuştu ve kızlar makyajı tek kelime ile mükemmel yapmıştı. Bir kaç dakika sonra içeri theo girdi.

"Sen mükemmelsin hermione"
"Theo teşekkür ederim"

Hermione duygulanmıştı theo'ya sıkıca sarıldı.

"Draco seni görmek istediğini söylüyor sabahtan beri zor durdurduk sinirden kudurdu"

Hermione ve diğerleri theo'nun dediklerine kahkaha atmıştı hermione'nin çıkmasına çok az kalmıştı. Arkadaşları odadan çıkmıştı hermione ise camdan dışarı bakıyordu draco mihrap'ta harry ron ve theo ile konuşuyordu hermione onun yüz ifadesinden ne kadar sabırsızlandığını anlamıştı. Bu onu gülümsetti bir kaç dakika sonra odaya babası girdi.

"Kızım sen çok güzelsin"
"Babacım teşekkür ederim"
"Senin evden gidicek olman beni çok üzüyor"

Hermione'nin gözünden bir damla yaş aktı.

"Ağlama güzel kızım"

Robert Granger kızına yaklaştı ve elini yanağına götürüp göz yaşını sildi.

"Hadi gel tüm davetliler bizi bekliyor özellikle draco çok sabırsız"

Hermione yavaşça babasının koluna girdi ve odadan çıktı merdivenlerden indiler ve sağa döndüler önlerinde ki kapı hızla açıldı. Bahçenin iki tarafı masa ve sandalyeler ile doluydu draco tam karşı da duran mihrapta onu bekliyordu. Kızın güzelliği karşısında büyülenmişti draco'nun yanında şahit olarak pansy ve theo vardı. Hermione mihraba gelince babasının kolunu bırakt Robert Granger karısının yanına giderken hermione draco'nun yanına gelmişti. Genç adam siyah bir takım elbise giymişti saçlarını özenle taramıştı nefes kesiciydi. Papaz ( öyle mi deniliyor pek bir bilgim yok ) mihraba çıktı.

"Yeminlerinizi edebilirsiniz"

Draco yavaşça boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

"Hermione 7 yaşında seni gördüm tanıdım o kadar tatlı ve güzeldin ki aşık olmamak elde değildi o zamanlar sana açılmak istesem de yapamadım fakat şimdi karşımdasın az sonra bir malfoy olucaksın Hermione Malfoy seni hayatımın sonuna kadar koruyacağıma kollayacağıma kötülüklerden uzak tutacağıma yemin ederim"
"Draco her ne kadar seni ilk gördüğümde haz etmesem de sana kötü davransam da şimdi karşında duruyorum senin karın olucam bu harika bir şey gün geçtikçe sana daha çok aşık oluyorum seni daha çok seviyorum seni hayatımın sonuna kadar seviceğime koruyup kollayacağıma yemin ederim"
"Yeminler edildiğine göre gelini öpebilirsiniz"

Draco'nun sabırsızlıkla beklediği o an gelmişti hermione'yi belinden tutup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. Bir kaç dakika sonra genç kadından ayrıldı davetliler ikiliyi alkışlıyordu.

"Artık bir malfo'sun Hermione Malfoy"

Draco kızı tekrar öptü çalan slow müzik ile karısını piste çekti ellerini beline koyup kendine çekti müziğin ritmene uyup dans ediyorlardı.

•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin