35.BÖLÜM ( Final )

3.2K 137 260
                                    

Draco defalarca kez hermione'nin adını haykırmıştı onun ölmesini istemiyordu. Hermione yaşamazsa draco da yaşayamazdı onun yaşam kaynağı zaten hermione'ydi. Hermione güçlü bir cadıydı daha demin kendisi söylemişti draco'yu bırakmazdı ne olursa olsun onu bırakmazdı. Draco kendini bu şekilde avutmuştu hermione'nin ellerinden kayıp gitmesini istemiyordu bide bebekleri de giderse draco kendini öldürürdü. Şifacı bir süre sonra dışarı çıktı yorulmuş gibiydi alnından ter damlaları düşüyordu draco şifacıyı görünce hızla ayağa kalktı.

"Hermione o iyi mi ?"
"Bayan Malfoy iyi bu durumdan kurtulan çok az kişi bulunur o cidden çok güçlü bir cadı"
"Bebekler iyi mi ?"
"Evet Bay Malfoy onlarda gayet iyi"

Draco derin bir nefes verdi.

"Bayan Malfoy az sonra odaya alınır"
"Peki"

Draco sandalyelerden birine oturdu biliyordu hermione onu asla bırakmazdı. Bir kaç dakika sonra hermione sedyede yatar bir biçimde dışarı çıktı. Draco hızla onun yanına gitti Hermione'nin bilinci yerindeydi gözleri yarı açıktı. Ona bakan platin saçlı kocasını görüyordu elini ona uzattığında draco hızla karısının elini tuttu ve öpücükler kondurmaya başladı. Hermione zorla da olsa gülümsemeye çalıştı. Normal bir odaya geldiğinde şifacılar bir kaç şey yapmıştı.

"Bayan Malfoy'u 1 saatliğine uyuttuk 1 saat sonra kalkar"
"Peki"

Draco hermione'nin yanında duran sandalyeye oturdu elini kızın eline götürdü ve elini okşadı. Yanında uyuyan dünyalar güzeli karısına baktı onun için her şeyi yapardı. Dünyaları alır canını verirdi bir süre kimseye haber vermek istemedi en azından bir iki saatliğine hermione ile yanlız kalmak istiyordu. 1 saat sonra hermione yavaş yavaş gözlerini açmıştı karşısında kocasını görünce gülümsemeden edemedi.

"Draco" dedi kısık ve boğuk çıkan sesi ile.
"Efendim güzelim"
"Sen iyi misin ?"
"Ben iyiyim bitanem sen iyi misin ?"

Hermione yavaşça kafa salladı karnı biraz acısa da belli etmiyordu.

"Bebekler nerde ?"
"Az sonra getirirler belki"

Draco cümlesini bitirdiği an kapı açıldı şifacılardan biri pembe battaniyeye sarılmış bebeği getirirken diğeri ise mavi battaniyeli bebeği getiriyordu.
Şifacı kız olanı draco'ya verirken diğer şifacı erkek bebeği hermione'ye vermişti. Hermione ve draco bir süre bebeklere baktı ikiside babaları gibi sarı saçlara ve masmavi gözlere sahipti.

"Draco onlar çok tatlılar"
"Evet öyleler"
"Diğerlerine haber vermedin mi ?"
"Veririm şimdi"

Draco kızını minik bebek yatağına yatırırken ilk olarak kendi ailesine sonra Granger ailesine en sonda arkadaşlarına haber vermişti. 15 dakika içinde herkes odaya cisimlenmişti pansy 15 günlük çocuğu olmasına rağmen kucağında kızıl saçlı kızı Penelope Cherly ile gelmişti.

"Aman tanrım onlar çok tatlılar" dedi Jane Granger kız olanı kucağına alırken Narcissa da erkek olanı almıştı.

"İsimleri belli değil mi ?" Dedi Lucius Malfoy torunun kafasını okşarken.

"Scorpius Malfoy ve Harley Malfoy"


15 Yıl Sonra

"Scorpius Malfoy Ve Harley Malfoy hemen aşşağı" dedi hermione sitemle.

Bugün hogwarts'a gidiceklerdi Harley ve Scorpius bu yıl 5. Yıllarıydı. 15 yılda çok şey olmuştu Pansy ve Ron'un bir erkek çocuğu olmuştu. Hugo 3. Sınıfa gidiyordu penelope ise harley ve scorpius gibi 5. Sınıfa gidiyordu. Harry ve ginny'nin 3 çocuğu olmuştu James 4. Sınıfa giderken Albus 3. Sınıfa gidiyordu Lily ise 2. Sınıfa yeni başlamıştı. Astoria ve Theo'nun ise iki çocuğu olmuştu biri 5'e giderken diğeri 2. Sınıfa gidiyordu. İsimleri ise Jack ve Sadie olmuştu.

•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin