Hermione bahçede ki çiçekler suluyordu dünden beri draco ile konuşmamıştı fakat draco onunla defalarca kez konuşmayı denemiş ve özür dilemişti. Genç kadın beline bağlanan kollar ile irkildi burnuna tanıdık elma kokusu gelince bunun draco olduğunu anladı. Zaten başka kim olabilirdi ki draco'nun ellerini tutup belinden ayırdı ve arkasını döndü.
"Ne var ne istiyorsun ?" Dedi hermione soğuk bir şekilde.
"Hermione senden milyonlarca kez özür dilerim lütfen affet beni bi eşşeklik yaptım bunu biliyorum"
"Kusura bakma malfoy ama benim yaşadıklarımı yaşasaydın emin ol bana ilk günden bağırırdın"
"Biliyorum bebeğim ama lütfen beni affet"
"Seni affetmiycem malfoy"
"Hermione kendimi affettirmem için ne yapabilirim ? Sana ne alabili-"
"Beni para ile pahalı mücevherler ile mi kandırıcaksın malfoy yapma ama ben para avcısı değilim ayrıca çok istesem babamın kasasına gider kendi paramla da alırım"Hermione gitmek için yeltendiğinde draco onu belinden tutup kendine çekti suratları birbirine çok yakındı.
"Hermione ne olur affet beni ben sensiz yapamam"
"Balayında nasıl bensiz yaptıysan evinde de yaparsın" diye cevabı yapıştırdı hermione.Kocasının kollarından kurtulup malikaneye girdi salonun ortasında yılan şeklinde duran patronusu gördü. Patronus bir küre şeklini alıp konuşmaya başladı.
"Hermione nasılsın bitanem umarım draco ve sen iyisinizdir balayından yeni geldiğinizi biliyorum fakat yine de baban ve ben size gelmek istiyoruz aynı zaman da lucius ve cissy'de gelicek kabul edersen bize bir patronus göndermen yeterli"
Hermione tabii kide ailesini reddedemezdi bir kaç saatliğine draco ile mutlu çift rolü yaparlardı. Asasını kaldırdı ve bir patronus oluşturdu normalde patronusu su samuru şeklindeydi fakat draco'ya aşık olduktan sonra patronus yılan şeklini almıştı.
"Annecim ben iyiyim umarım sende iyisindir tabii kide sizi kabul edicez ben şimdiden hazırlıklara başladım sizleri bekliyorum"
Hermione patronusu gönderdikten sonra içeri giren draco'ya baktı.
"Ailen ve ailem buraya gelicekler akşam yemeğine hazırlıklı ol akşam mutlu bir çift rolü yapıcaz"
Draco sadece başını salladı zaten yapıcak diyecek bir şeyi yoktu yavaş adımlarla odaya çıktı. Hermione ise mutfağa gidip ev cinlerine harika bir masa hazırlamasını söyledi daha sonra bahçeye çıkıp çiçekleri sulamaya devam etti.
•
•
( Burda yazarınız büyük bir klasik yapıcak 😛 )
Akşam saati olmuştu ev cinleri masayı özenle hazırlamıştı hermione giyinme odasından siyah bir elbise alıp üzerine geçirmişti. Fakat fermuar tam orta yerde sıkışmıştı hermione lanet okuyordu ev cinlerine kapattıramazdı dimi. Draco kendi giyinme odasından çıktı üzerine siyah bir takım elbise giymişti gerçekten yakışıklı görünüyordu. Karısının fermuarı ile uğraştığını gördü hermione arkasına geçti."Ben çekerim"
Hermione itiraz edemezdi ailesinin yanına sırtı açık bir şekilde çıkamazdı draco fermuarı yavaş yavaş çekiyordu. Bir yandan da karısının omuzlarına ve boynuna öpücük konduruyordu ve her öpücükten sonra da özür diliyordu. Fermuar tam olarak kapandığında draco ellerini karısının belinde birleştirdi ve boy aynasından ikisine bakıyordu.
"Hermione ne olur affet beni özür dilerim senden"
"Draco beni çok kırdın cidden yaptığın affedilir bir şey değildi benim en güzel anılarımı mahvettin seni kolay kolay affedemem bana biraz zaman vermelisin"Hermione kocasının kollarından kurtulup aşşağı kata indi topukluları tüm evde yankılanıyordu. Bir kaç dakika sonra eve dört kişi cisimlendi Narcissa Malfoy,Lucius Malfoy,Robert Granger ve Jane Granger.
Hermione ilk olarak annesi ve babasına sarıldı daha sonra cissy'ye sarıldı lucius ile de el sıkıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )
Teen Fiction𝐒𝐚𝐟𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫'𝐥𝐚𝐫 𝐤ı𝐳𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲𝐥𝐚𝐫ı𝐧 𝐨ğ𝐥𝐮 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐢ş𝐚𝐧𝐥𝐚𝐧𝐝ı𝐫ı𝐫. 𝐇𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐲𝐮 𝐡𝐢ç 𝐬𝐞𝐯𝐦𝐞𝐳𝐤𝐞𝐧 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐧𝐮𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞'𝐲𝐞 𝐤𝐚𝐫şı...