Aradan tam 1 hafta geçmişti hermione derslerden derslere koşuyor bazen arkadaşları ile takılıyordu şimdi ise pansy ile oturmuş sohbet ediyordu. Parti olayından sonra kaybettikleri 200 puanın neredeyse yarısını derslerde gösterdikleri başarılardan dolayı geri kazanmışlardı.
"Ee senin ron ile nasıl gidiyor lavender olayı çözüldümü ?"
"Evet ron belli ki lavender'ı sert bir dille uyarmış yanıma bile yaklaşmıyor ron ile beni görünce mosmor oluyor"Bunun üzerine ikiside kahkaha attı içeri slytherinli bir kız girip hermione'nin yanına geldi.
"Hermione hufflepufflu micheal corner seni görmek istiyormuş"
Herkes hermione'ye bakıyordu draco sinirle ayağa kalktı.
"Emily micheal'a söyle hermione gelemiyecek"
"Hayır emily ben gidicem"Hermione ayağa kalktı ve draco'ya bakmadan dışarı çıktı.
"Selam hermione"
"Selam micheal bir sorun mu var ?"
"Hayır ben sadece sohbet ederiz diye düşünmüştüm"
"İyi düşünmüşsün" dedi hermione gülerek.İkisi beraber zindanlarda bulunan kullanılmayan bir koridora geldiler ve karşılıklı olarak camın kenarına oturdular.
"Parti olayından sonra konuşamadık"
"Ah evet"
"Neden partiye baskın yaptınız ?"
"Çünkü diğer tüm binalar bizim kötü olduğumuzu sanıyor ve bizi yanlarında istemiyorlar bizde sinirlendik ve slytherin'siz bir parti nasıl olur onlara gösterdik"Bunun üzerine micheal gülümsedi. İkili yaklaşık 1 saattir sohbet ediyordu draco ise slytherin ortak salonunda sinirli bir şekilde oturuyordu. Açıkçası hermione için endişeleniyordu 1 saattir ortalıkta yoktu ve draco micheal'ın hermione'ye zarar vermiş olucağını düşünüyordu. Hızla ayağa kalkıp ortak salonun çıkış kapısına yöneldi fakat pansy onu durdurdu.
"Nereye gidiyorsun sen ?"
"Hermione'yi bulmaya"
"Draco saçmalama"
"Kusura bakma pansy ama şu anda o şerefsiz corner hermione'ye zarar veriyor olabilir aradan 1 saat geçti"Draco pansy'nin cevabını beklemeden hızla ortak salondan çıktı ve koridorları aramaya başladı ilk olarak bu kattaki koridorları aradı neredeyse hiç bir yerde yoklardı draco ileriden gelen kahkaha seslerini duyduğunda adımlarını hızla oraya yönlendirmişti. Köşeyi döndüğünde kahkaha atan micheal ve hermione ile karşılaştı sinirden tepesi atmıştı.
"Hey corner uzak dur hermione'den" diye bağırdı draco ikilinin yanına giderek.
"Ne istiyorsun malfoy ?" Dedi hermione öne atılarak.
"Sen sus hermione ve sen corner burdan defolup gitmezsen hayatının en büyük dayağını yersin haberin olsun"Micheal göz ucu ile hermione'ye baktı kız ona git dercesine bir bakış attı çünkü şu anda kavga çıkmasını istemiyordu.
"Görüşürüz hermione"
Micheal hızla uzaklaştı koridorun köşesinden dönüp kaybolunca hermione hemen draco'ya döndü.
"Sen kim oluyorsun da bana karşıyorsun ?"
"Ben kimim biliyor musun senin nişanlınım senin nefret ettiğin nişanlın. Neden hermione ? Neden benden nefret ediyorsun ne yaptım ben sana seni taciz mi ettim ? Ailene zarar mı verdim ? Seni incittim mi ? Ne yaptım ben sana yaptığım tek şey seni sevmekti ama sen ne yaptın benden nefret ettin senden tek istediğim beni sevmendi insanlara güldüğün gibi bana da gülmendi insanlara değer verdiğin gibi bana da değer vermedi bana bakınca gözlerinde ki ışıltıyı görebilmekti ama sen ne yaptın benden nefret ettin neden küstah bir çocuk olduğum için mi ? Ben kendi isteğimle böyle olmadım hermione ben hep iyi çocuk olmak istedim ama sevgili babam bana sen bir safkansın sen bir malfoysun sen herkesten üstünsün dedi bulanıklara bakmamalısın safkanlarla takılmalısın dedi bana seçim şansı sunmadı bana hep emir verdi ama ben dediklerini yapmak istemedim insanlar beni sevsin istedim insanlara iyi davrandım sonra ne oldu biliyor musun yaz tatilinde eve gittiğimde babam bana crucio laneti ile işkence etti beni odama kilitledi neden mi iyi bir insan olmak istediğim için ben 5. Sınıfa kadar her yaz tatilinde işkence gördüm sen kendi evinde prensesler gibi büyütülürken ben kendi evimde öz babam tarafından işkence gördüm ama ne oldu draco kötü çocuk draco küstah hermione iyi kız zeki kız o hep iyi-" dedi draco bağırarak kendinden geçmişti.
"Draco" dedi hermione sadece duyduklarına inanamıyordu.
"Bak ben benimle evlenmek istemeyen bir kızı kendimle zorla evlendirmem çünkü ben bu kadar şerefsiz değilim anladın mı bu siktiğiminin nişanını da bozarım"Draco elinde ki yüzüğü çıkardı ve karşı duvara fırlattı yüzük duvara çarptıktan sonra hızla yere düştü. Draco ise ağlamaya başlamıştı hermione genç adamı ilk defa ağlarken görmüştü gerçekten draco'ya çok mu kötü davranmıştı ?
"Şimdi bir erkeği ağlattığın kendin ile gurur duymalısın-"
"Draco dur lütfen-"
"Sana mutluluklar hermione"Draco hermione'yi dinlemeden ordan uzaklaştı ve slytherin ortak salonuna gitti hermione ise yere çöktü ağzı bir karış açıktı. Draco o hiç bir zaman kötü bir çocuk olmak istememişti bunların hepsini lucius malfoy yüzünden zorla yapmıştı. Hermione draco'ya dedikleri için kendine kızıyordu çocuğu boş yere suçlamış ve ona düşman gibi davranmıştı. Yerde duran nişan yüzüğünü aldı ve slytherin ortak salonuna gitti pansy koşarak yanına gelmişti herkes ikiliye bakıyordu.
"Ne oluyor hermione daha demin draco şimdi sen ?"
"Yok bir şey pansy" dedi hermione sinirle.
"Hermione Jean Granger bana herşeyi anlat yoksa seni burda parçalarım" pansy bunları sinirle söylemişti gözlerinde ki yeşil rengi koyulaşmış ve göz bebekleri büyümüştü.Hermione de dahil herkes genç kızı ilk defa bu kadar sinirli görmüştü.
"Sonra anlatırım pansy şimdi uyumam gerek"
Hermione kimseye bakmadan hızla odasına çıktı draco'nun yüzüğünü sonra vericekti çünkü şu anda onun ne kadar sinirli olduğunu biliyordu. Zaten yaptıklarından dolayı çok pişmandı en yakın zamanda draco'dan özür dileyip onunla yakınlaşıcaktı belki de ona olan hisleri değişirdi kim bilebilirdi ki ?
Evet yeni bölüm ile karşınızdayım.
Draco'nun konuşması hakkında ki düşünceleriniz neler ?
Hermione abla pişman oldu ( bi zahmet yanii )
Bundan sonra daha çok dramione sahnesi olucak hermione kendini affettirmeye çalışıcak bakalım olucak mı ?
Bölüm nasıldı ?
Umarım Beğenmişsinizdir 💜🌹
Yorum ve Oy atmayı unutmayın 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )
Teen Fiction𝐒𝐚𝐟𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫'𝐥𝐚𝐫 𝐤ı𝐳𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲𝐥𝐚𝐫ı𝐧 𝐨ğ𝐥𝐮 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐢ş𝐚𝐧𝐥𝐚𝐧𝐝ı𝐫ı𝐫. 𝐇𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐲𝐮 𝐡𝐢ç 𝐬𝐞𝐯𝐦𝐞𝐳𝐤𝐞𝐧 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐧𝐮𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞'𝐲𝐞 𝐤𝐚𝐫şı...