26.BÖLÜM

2.6K 130 248
                                    

Bu bölümü;

Gryffindor Prensesine İthaf ediyorum MRY_Malfoy

Bu arada 10K olmuşuz hepinize çok teşekkür ederim 💚💚

Dayanamadım bölümü erken yayımlamaya karar verdim :)

Keyifli Okumalar :)

"Hermione sen ne dediğini farkında mısın ?" dedi theo şaşkın bir şekilde.
"Evet eminim theo şu an sinirliyim ve kimseye patronus gönderemem o yüzden senden istiyorum hadi"
"Hermione biliyorsun boşanmak çocuk oyuncağı değil draco'yu hala seviyorsun bunu biliyorum pişman olucağın kararlar verme şu an sinirlisin ve ne yaptığını bilmiyorsun"
"Ben ne yaptığımı gayet iyi biliyorum astoria lütfen yapmayın aptal değilim ben"
"Hermione draco ile senin boşanmana izin veremem"
"Theodore Nott bu senin kararın değil şimdi sana 5 saniye veriyorum eğer masanın üzerinde duran asanı alıp avukatıma patronus göndermezsen seni öldürürüm"
"Ay pansy ve senin tehtidlerinden çektiğim nedir ayol aa"

Theo yavaşça geri gidiyordu aynı zamanda gözünü kızdan ayırmıyordu çünkü ona bir şey yapmasından korkuyordu. Bu hermioneydi her şey beklenirdi theo asasını aldıktan sonra mutfağa gitti ve avukata bir patronus gönderdi.

"Tamam beni öldürmene gerek yok patronus gitti cevabı bekliycez"

1 saat sonra cevap gelmişti avukat yarın orda olucağını söylemişti. Astoria hermione için kendi odalarının yanında bulunan boş odayı hazırlamıştı.

"İyi geceler hermione" dedi astoria odadan çıkarken.


Ertesi gün avukat gelmişti dördü beraber salonda oturuyorlardı.

"Bayan Malfoy boşanmanın sıradan bir şey olmadığını hatırlatırım-"
"Bu umrumda değil bana en kısa zamanda boşanma belgesi hazırlamanız lazım"
"Bunu hazırlamamız 3-4 gün arasını bulabilir"
"O zaman bende beklerim size gereken ne kadar ise vericem"

Hermione bunları söyledikten sonra kendi odasına çıktı avukat ayağa kalktığında theo onu durdurdu.

"Yapabileceğimiz bir şey yok mu ?"
"Maalesef Bayan Malfoy boşanmakta ısrarcı tek yapmamız gereken biz dosyaları hazırlayana kadar beklemek"
"Peki"

Theo avukatı uğurladıktan sonra tekrar salonda döndü.

"Sence draco'ya hermione'nin  burda olduğunu söylemeli miyiz ?"
"Tabii söyleyelelim theo sonra hermione seni nasıl öldürüyor kendin görürsün"

Theo nişanlısına hak verdi astoria'nin yanına oturdu ve sehpa üzerinde bulunan dergilerden birini eline alıp okumaya başladı.


Aradan 3 gün geçmişti hermione kimseye boşanma konusundan bahsetmemişti. Draco ise üzgündü 3 gündür evden çıkmıyor ve sadece içiyordu her yer içki şişesi ile doluyu. Sabah içki ile uyanıyor gece içki ile uyuyordu kimi zaman bir odada sızıp kalıyordu acınası haldeydi içki dışında ne bir şey yemiş ne de bir şey içmişti. Git gide zayıflıyordu kafası allak bullaktı hermione'ye ihtiyacı vardı fakat kızı kendi elleri ile kaybetmişti. Bugün içmemesi gerekiyordu kafasını toplaması ve hermione'yi bulması gerekiyordu ailesine bu olaydan bahsetmemişti zaten. Kafasını topladıktan sonra aklına pansy geldi oraya gitmiş olabilirdi kendini toparladı ve pansy'nin evine cisimlendi. Kapıyı çaldığından açan rondu.

"Dostum iyi misin ?"
"Ben iyiyim pansy nerde ?"
"İçeride"

Ron draco'yu içeri aldı pansy salonda oturup karnını seviyor bir yandan da çilek yiyordu.

"Draco hoşge- Aman tanrım senin bu halin ne ?"
"Yok bir şeyim pansy"
"Emin misin ? Gözlerinin içi kıpkırmızı ve sen çok zayıflamışsın"
"Pansy hermione burda mı ?"
"Hayır ne oldu ki ?"

•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin