16.BÖLÜM

3.7K 187 217
                                    

Hermione bu öpüşmenin ileri bir seviyeye gideceğini anlamıştı draco'yu yavaşça göğsünden itti.

"Bir şey mi oldu güzelim ?"
"Draco gece saat 10'u geçiyor filch az sonra her yeri kontrole gelir gitmeliyiz"
"Aslında haklısın"

Draco asasının bi hareketi ile şişe ve bardakları yok etti puflara da aynı işlemi uyguladıktan sonra hermione'nin elini tuttu ve astronomi kulesinden dışarı çıkardı. İkili filch'e yakalanmadan ortak salona gelmeyi başarmıştı emily ve bir kaç kişi şömine başında sohbet ediyordu theo ve astoria ileride ki koltukta oturuyorlardı. Theo astoria'nın bacağına yatmıştı astoria ise sevgilisinin başını okşuyordu.

"Bu saatte nereden geliyorsunuz ?" dedi theo gülerek.
"Astronomi kulesinden geliyoruz theo" diye cevap verdi hermione.
"Aman tanrım kesin biricik yeğenimi yaptınız dimi"

Hermione koltukta bulunan yeşil yastıklardan birini aldı ve theo'ya fırlattı theo ise gülüyordu.

"Saçma saçma şeyler konuşma theo"
"Ne ikiniz baş başa geç saatte astronomi kulesinden geliyorsunuz bence fesat anlamakta haklıyım"
"Theo çeneni kapatmazsan 2. Yastığı da suratına yiyiceksin"

Theo susup gözlerini kapadı.

"Bu çocuğa nasıl katlanıyorsun astoria ?" Dedi draco theo'ya bakarak.
"Hermione sana nasıl katlanıyorsa bende theo'ya öyle katlanıyorum çünkü ikinizde delisiniz"

Astoria bu cümlenin üzerine gülümsedi draco ise kendine sokulan laftan dolayı kıpkırmızı kesilmişti. Hermione ise nişanlısının bu durumuna kahkaha atarak tepki verdi.

"Hermione gülmeyi keser misin lütfen ?"
"Ne yalan söyliyim fena laftı"

Draco sinirle odasına çıktı.

"Arkasından gitsem iyi olur"
"Bencede"
"İyi geceler" dedi hermione ve astoria'nın cevabını beklemeden draco'nun odasına gitti.

Genç adam üzerini asa yardımı ile değiştirmişti yatağında oturmuş boş boş duvara bakıyordu ( yazarınızın her gün yaptığı şey xnxncnx bunu herkes yapıyordur bence ).
Hermione yavaşça draco'ya yaklaştı çocuğun yanına yattı kolunu tutarak havaya kaldırdı çocuğun göğsüne yattıktan sonra draco'nun kolunu bıraktı draco kolunu hermione'nin beline sardı. Genç kızın saçlarından gelen karamel kokusunu içine çekti.

"Güldüğüm için özür dilerim"
"Aslında haklısın astoria'dan fena laf yedim"

Draco'nun dediği cümle üzerine ikisi de kahkaha attı draco kızı biraz daha kendine çekti ve saçlarına minik bir öpücük kondurdu.

"İyi geceler güzelim"
"İyi geceler draco"

Hermione sevdiği çocuğun göğsünde uyuyakaldı.


Draco ve hermione kapının bir anda açılmasıyla yerlerinden sıçradılar gelen pansy'di.

"Lanet olsun pansy soyguncu gibi baskın mı yapıyorsun sabah sabah"
"Saat 9 kahvaltı yarım saat sonra biticek ve 10'da ders var fakat siz hala fosur fosur uyuyorsunuz"

Hermione saate baktı gerçekten kahvaltının bitmesine az kalmıştı hemen ayağa kalktı ve pansy ile beraber kendi odasına gitti. Pansy kızın kolundan tutup yatağa oturttu.

"Ne oluyor pansy ?"
"Ee beraber uyumuşsunuz gece bir şey yaşadınız mı ? Yüce tanrım teyze mi olucam yoksa ?"
"Siz theo ve ikiniz dayı ve ya teyze olmaya ne çok meraklısınız"
"Ne yani aranızda bir şey olmadımı ?"
"Hayır pansy düşündüğün gibi bir şey olmadı sadece uyuduk"

Pansy göz devirdi ve ayağa kalktı hermione asa yardımı ile üzerini giyindi çantasını hazırladıktan sonra ortak salona indi.

"Bir sorun mu var ?"
"Pansy beni sorguya çekti teyze olmaya çok meraklı" dedi hermione gülerek.

•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin