13.BÖLÜM

3.7K 198 259
                                    

Draco biraz daha yaklaştı dudaklarının arasında 2 santim kalmıştı balkon kapısı hızla savrularak açıldı.

"Siktir" dedi draco fısıltıyla.

Hermione anında geri çekildi yanaklarının kıpkırmızı olduğunu biliyordu hava soğuk olmasına rağmen yanıyormuş gibi hissediyordu. Ron ve pansy öpüşerek içeri girdi pansy iki arkadaşını da görünce geri çekildi.

"Biz şey özür dileriz böldük" pansy gülerek ronun kolunu çekti ve onu balkondan dışarı çıkardı.

Hermione kafasını öne eğdi ve kollarını ovmaya başladı açıkçası rüzgar esince üşümüştü draco bunu fark edince ceketini çıkardı.

"Bunu giy üşüyorsun"
"Hayır üşümüyor hem ben soğuk havayı severim"
"Hermione hasta olucaksın"
"Ben hasta olmam"

Draco ceketini geri giymek zorunda kaldı hermione'nin çok inat olduğunu ve o ceketi giymeceğini biliyordu. İkisi yaklaşık 1 saat daha sohbet ettiler fakat daha demin ki olayı açmıyorlardı gece saat 11 olmuştu salonda parti hala devam ediyordu.

"Benim uykum geldi odama gidicem sen istersen partiye gidebilirsin" dedi hermione.
"Benimde uykum vardı zaten gidelim"

Hermione ve draco koridorlarda ilerlemeye başladı sınıfların önünden geçerken değişik sesler duyuyorlardı ve bu ikisinin de komiğine gidiyor ve kahkaha atıyorlardı. Sonunda zindanlara gelmişlerdi hermione parolayı söyleyip içeri girdi içeri de kimse yoktu herkes parti alanındaydı.

"Şey o zaman iyi geceler" dedi hermione utançtan başını öne eğmişti.
"İyi geceler"

Hermione topuklularını çıkarıp hızla odasına girdi ayakkabılarını kenara fırlattı elbisenin fermuarını açtı elbiseyi yatağına koyduktan sonra duşa girdi. Ilık bir duşa ihtiyacı vardı duştan çıktıktan sonra kendini bornoz ile yatağa attı. Başını sağa çevirdi ve gökyüzüne baktı yıldızlar çok fazlaydı ay kendini belli ediyordu hilal şeklindeydi. Hermione bir süre daha gökyüzünü inceledi uyumak kafasını dinlendirmek istiyordu fakat son günlerde draco ile yaşadıkları aklından çıkmıyordu. Hermione bunları düşünmek istemiyordu fakat olmuyordu draco'nun yüzü sürekli gözleri önündeydi. En sonunda aklına geleni yaptı St Mungo'da aldığı rüyasız uyku iksirini içti ve bir kaç dakika içinde uykuya daldı.


Draco başına saplanan ağrı ile uyandı dün gece içmişti ve başı ağrıyordu zorla yataktan kalktı ve sıcak bir duş aldı odasına gidip okul formalarını çıkardı. Altında ki havluyu çıkardı boxer'ını giyicekti ki odanın kapısı açıldı ve içeri hermione girdi.

"Uyandın m- Aman tanrım ben çok özür dilerim"

Hermione hızla gözlerini kapattı kapı kulbunu bulmaya çalıştı en sonunda odadan çıktı gözlerini açtı. Daha demin draco'nun özel bölgesini görmüştü gözlerine inanamıyordu hayvan gibi girersen olacağı o gerizekalı rezil oldun diye düşündü kendi kendine. Draco ise odada kahkaha atıyordu hermione tam aşşağı inicekti ki draco odadan çıktı hermione hemen kafasını öne eğdi draco ise gülerek kızın kolunu tuttu.

"Hermione kafanı kaldırabilir misin ?"
"Utanıyorum"
"Hermione ileride çocuk yaparken de göreceksin"

Hermione bu düşünce ile daha da kızardı kafasını yavaşça kaldırdı ve draco'nun gözlerine baktı draco bi anda gülmeye başladı.

"Beni daha fazla utandırmadan aşşağı gidelim"
"Peki"

Hermione draco'dan önce aşşağı indi draco ise gülerek kızın arkasından yürüyordu.


Ders yine iksirdi hermione ve draco yine grup olmayı tercih etmişlerdi profesör slughorn her zaman ki neşesi ile sınıfa girdi.

•𝐀𝐬𝐚𝐥𝐞𝐭• ( 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin