Boynuma gömdü yüzünü. Mutlu olmuştum.
Beni yavaş yavaş kabul ediyor. Diye düşünmüştüm.
Kollarımı boynunda sabitledim, kafamı boynuna gömdüm.
Tam o anda aldığım parfüm kokusu ile gözlerim dolmuştu.
Hiçbir şey değişmedi Roséanne.
"Uykum geliyor." Sarhoş hali ile gevelediği cümleye karşı ondan ayrılıp kafamı salladım. "Gel."
Koluna girip yatağına taşıdım onu. Yaktığım gece lambası ile şimdi daha net görüyordum onu.
Yatakta oturur vaziyete geldiğinde dikleştirip hırkasını çıkarmasına yardımcı oldum.
Tekrar yatağa yattığında, gömleğinin açık olan düğmesini fark ettim.
Yaklaştım biraz daha ona.Ruj izi, diş izi ve iğrenç parfüm kokusu.
Çenem titredi. Yanaklarımdan boşalırcasına yaşlar döküldü.
Neden beni sevmiyorsun?
Elime aldığım yaş bezi boynunda gezdirdim. Ruj izleri silindikçe yaşlarım daha da hızlanıyordu. Göğsüne son bir kez bezi değdirip ruj izlerini tamamı ile sildim.
Vücudunda ki başka bir kadının izlerini silmek ne kadar zor biliyor musun?
Sadece benim olsan ne olurdu ki?
Gömleğinin düğmelerini tekrar ilikledim ve hızlı adımlarla odayı terk ettim.
Keşke beni sevmeyi deneyebilsen. Belki o zaman ikimiz de bu halde olmazdık.
Belki de sen hala beni seviyor olurdun. Belki de eskisi gibi birbirimizi mutlu edebilirdik.
Neden çabalamıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•I Don't Want To Be Like Her • Rosékook ✿
Short Story| Tamamlandı | Onun gibi olsam beni sever miydin? {Jeon Jungkook & Park Chaeyoung } Başlangıç: 02.05.20 Bitiş: 11.05.20 ❣ {Mini fic} © Nurwbyds | 2020