Yatağımdan duyduğum kapı sesi ile uyandım.
Jungkook gelmişti.
Hızlı adımlarla merdivenden inip onu karşılamak için ilerledim. Fakat gördüğüm görüntü ile kalbime bir ok saplanmıştı.
Yeri ve başka bir çocuk Jungkook'un kolunun altında onu baygın bir halde eve getirmişlerdi.
Gözlerim dolmuştu. Yeri bana gülerek bakıyordu. Jungkook ise ayakta uyuyordu.
Yapmıştı yine. Hani değişecektin Jungkook?
Onu yatak odasına bıraktıktan sonra gitmişlerdi.
Yatakta öylece yatarken izledim onu.Neden yaptın? Beni hiç sevemez misin?
Elime aldığım yaş bezi göğsünde ki ruj izlerine sürüp temizledim.
Göz yaşlarım dinmiyordu ve bunun tek sebebi sendin Jungkook.
"Rosé?" Üstünü örttüm. "Uyu Jungkook." Bileğimi tuttu. " Benimle uyu Rosé." Gülmüştüm sadece.
"İstemiyorum ve senden sadece nefret ediyorum." Elimi çektiğim anda dikleşti. "Böyle deme Rosé. Ben sadece içtim bu gece. Başka hiçbir şey olmadı yemin ederim."
Yalan söylüyorsun.
Yaş bezi ona tuttum. "Göğsünde ki sildiğim ruj izleri. Gerçekten hiçbir şey yapmadığını mı söylüyorsun?"
Şaşkınlıkla bana baktı ve ayağa kalktı. " Sana yemin ederim hiçbir şey yapmadım güzelim. Söyledim ya sana; ben çok pişmanım bu yüzden değişiyorum." Gülmek istemiştim sadece.
"Peki ya bunlar ne?" Göz yaşlarım akmaya başlamıştı. "Ağlama lütfen ağlama." Yaşlarımı silmeye başladı. "Yemin ederim birşey hatırlamıyorum ama eminim seni tekrar aldatmadım Rosé." Ağlar gibi çıkmıştı sesi.
Dayanamıyordum artık.
"İyi geceler." Odasından çıkmak için hareketlendiğim de bileğimi sıkıca tuttu. "Gitme yalvarırım gitme. Ben gerçekten özür dilerim." Bileğimi kurtarıp odasından çıktım.
Dayanacak gücüm kalmadı.
Finale son üç. Yarın sanırım üçünü de atacağım. Ağlayacaksınız... ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•I Don't Want To Be Like Her • Rosékook ✿
Historia Corta| Tamamlandı | Onun gibi olsam beni sever miydin? {Jeon Jungkook & Park Chaeyoung } Başlangıç: 02.05.20 Bitiş: 11.05.20 ❣ {Mini fic} © Nurwbyds | 2020