Bölüm #6

4.9K 499 194
                                    

"Arkanı dön."

Jimin bütün zaman boyunca yere bakan Jeongguk'u temizlemeyi bitirmişti. Bakmamalı, aslında. Ne kadar etkileyiciymiş gibi gözükse de, omegalara duş aldırmak kızgınlığın kendisini en az etkileyen kısmıydı. Bu onun işiydi, daha fazlası değil. Omegaya bir havlu verdi ve konuştu.

"Utanma, bunu kendin de yapabilirdin ama... eğer boynunun üstüne düşseydin buna pişman olurduk."

"Biliyorum, sadece... Sana ne söylediğimi hatırlıyorum ve- Bu doğru değil. Seni utandırmış olmalıyım."

"Utanmadım, Jeongguk. Kendini kurula, sana yeni kıyafetler getireceğim."

Jimin omeganın kaslı bedenine ya da ıslak saçlarına bakmamaya çalıştı ve banyoyu olabildiğince hızlı terk etti. Pratik odasına girdi ve bacakları beklentiyle titredi. Yerden tavana kadar olan omega kokusu çok hisliydi. Jimin yeni bir iç çamaşırı, öylesine bir tişört ve büyük bir pantolon alıp kapıyı arkasından kapattı, kokuyu içeride tutmaya çalışıyordu.

Banyoya geri döndüğünde, Jeongguk'u çıplak bir şekilde yerde otururken buldu, havlusu düşmüştü. İnanılmaz bir şekilde küçücük görünüyordu.

"İyi misin?"

"Sadece üşüyorum."

"Sarılmak ister misin?"

Jimin, Jeongguk'un böyle güçlü bir orgazmdan sonra ilgiye ihtiyacı olduğunu biliyordu ama en başında bundan bahsetmekten çok korkuyordu. Jeongguk büyük gözlerle alfaya baktı, tedirgin ve umutsuz görünüyordu.

"Sarılabilir miyiz?"

"Tabii ki, Jeongguk! Genelde, omegaların her dalgadan sonra onlara bakacak bir eşleri olur. Ben senin eşin değilim ama bunu yapabilirim, sanırım."

Jeongguk başını salladı ve Jimin'in yardımıyla ayağı kalktı. Jimin'in ona verdiği kıyafetleri giydi ve onu kanepeye kadar takip etti. İlk defa, Jimin'den iki metre uzakta oturmuyordu. Anında Jimin'in kollarını omuzlarına sarmasına izin vermiş ve göğsüne doğru nefesler almıştı, gözleri kapalıydı ve yüzünde küçük bir gülümseme vardı.

Jimin bilinçsizce saçlarını okşuyor, ıslak saç tutamlarıyla oynuyordu. Ne yapıyorum ben? Bu kadar ileriye gitmesi gerekmiyordu. Jeongguk çoktan kollarında güvende hissediyordu zaten. Bu kadar... uysal olmasına gerek yoktu. Jimin başını okşamayı durdurdu ve omega sızlandı.

"Durma, iyi hissettiriyor."

Jimin parmaklarının uyuşturucu hareketlerine devam etti. Bu durum çok uzun, çok garip ve çok fazla olmadan nereye kadar devam ettirebileceğini merak ediyordu.

"Biliyor musun, bütün o iltifatları duymayı seviyorum, internette." Jeongguk aniden mırıldandı, dudakları Jimin'in karnındaydı.

"Ne?"

"Yüzümü göremeyeceğin videolar paylaşıyorum ama... Yine de göğsüm ve ellerim hakkında iltifatlar alıyorum. Bu garip ama hoşuma gidiyor."

Bunun hakkında konuşuyor, sormadığım halde... Sesi kesinlikle kendinden geçmiş gibiydi, Jimin nedenini anlamasa da. Erotik videolar sattıktan sonra vücudun hakkında iltifatlar duymaktan hoşlanmak kulağa... Çok normal geliyordu aslında.

"Yine de, birinin beni bulmasından çok korkuyorum. Gerçek hayatta insanlar tarafından rahatsız edilmek istemiyorum."

"Bu normal, Jeongguk. Anonim olmak iyi bir fikir."

"Bunu hiç yaptın mı? İnternette anonim olmayı?"

Jimin başını iki yana salladı.

"Daha önce hiç internette yabancılara erotik videolar satmadığımı söyleyebilirim. Üniversitede hiç paraya ihtiyacım olmadı, şükürler olsun, yani hiç bunun hakkında düşünmedim."

light is burning | jikook [türkçe] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin