Jimin masadaki iki lattesi ile Starbucks'da oturuyor ve Jeongguk'un da ona katılmasını bekliyordu. Şüphe damarlarını tıkamıştı. Belki de Jeongguk onu görecek ve gidecekti çünkü alfayı özlemesi için hiçbir sebebi yoktu. Kızgınlığında neler yaptığını hatırlıyor muydu? Sanırım gitmeliyim. Sanırım burada olmamalıyım.
Ama buluşmak için onunla iletişime geçen Jeongguk'du. Sadece her şeye son vermek mi istiyordu? Daha fazlası yok muydu? Jimin ağzının kuruduğunu hissetti.
"Oturabilir miyim?"
Başını kaldırdı ve nefes alamadı. Jeongguk'un gözleri arzulu halinden çok daha farklıydı. İstekli ya da aç değillerdi. Her zerresi Jimin'in hatırladığı kadar güzel görünüyordu. Keşke bu kadar ilgili olmasaydım. Bu çok yorucuydu ama harikaydı. Jimin en azından yaşıyor gibi hissediyordu.
Hâlâ bir cevap vermediğini fark etti ve sorusunu yanıtladı.
"Tabii ki, tabii ki! Otur ve bir latte al."
Jeongguk kaşlarını kaldırdı ve karşısına oturdu, kahveyi almıştı ama henüz içmemişti. Bir insan ne kadar rahatsız olabilirse o kadar rahatsızmış gibi görünüyordu. Jimin de öyleydi ama sadece bunu göstermek istemiyordu.
"Bunun senin için garip olduğunu anlıyorum." diye başladı Jimin söze. "Ne istiyorsan söyleyebilirsin, ben sorun etmem."
"Beni özledin mi?"
Pekala, sanırım bazı konuları sorun ederim.
"Evet." diye yanıtladı Jimin, kalbinin göğsünde hızlandığını hissediyordu. "Söylemesi benim için kolay değil."
"Evet..."
Sessizlik olmuştu - kalın, utanç verici bir sessizlik. Jimin kahvesini yudumladı; ta ki Jeongguk'un başka tarafa çevirdiği gözleri ona katlanılmaz gelene kadar.
"Başka bir şeyler de sorabilirsin."
"Ne diyeceğimi bilmiyorum. Şey gibi hissediyorum... Çok... Bilmiyorum."
"Neden benimle iletişime geçmeye karar verdin?"
Jeongguk sonunda alfaya baktı, bakışları belirsizdi. Jimin başka birini görüyormuş, bu tanıdığı Jeongguk değilmiş gibi hissetmiyordu ama omeganın daha kapalı bir versiyonuyla tanışıyormuş gibiydi. Jeongguk'un kafasının etrafında bir duvar vardı.
"Sanırım neler olduğu hakkında... konuşmak istiyorum. Ama bunu burada yapmak garip."
"Seni her şeyi sakince konuşmak için daireme gelmeye zorlamak istemiyorum ama... Sadece yanlış hiçbir şeyin olmayacağını bil, artık kızgınlıkta değilsin."
Jeongguk gergince gülümsedi ve başını salladı.
"Evet, biliyorum."
Tamamen sessizlik içinde Jimin'in dairesine yürüdüler - Jimin Jeongguk'un bilerek yavaş yürüdüğünü, böylece yan yana olmayacaklarının üzücü bir şekilde farkına vardı. Onu eve götürmeme rağmen hiç korktuğuyla ilgili bir şey söylemedi... Ya da aslında bundan iğrenmemişti? Jeongguk'un beyninin içinde neler dönüyordu?
Ve sonra, alfa bir şeyin kokusunu aldı: Zayıf bir uyarılma. Aklının gerçekçi yanı buna inanmak istememişti. Hızlıca bakışlarını çevirdi ve Jeongguk'un anında soluna döndüğünü gördü. Bana bakıyordu! Jimin hayale kapılmak ve umutlanmak istemiyordu ama Jeongguk alt taraflarına bakıyordu. Belki de her şey tamamen farklı sayılmaz?
Jimin'in dairesine ulaştıklarında Jeongguk'un kokusu normale dönmüştü. Bunu ben hayal etmemişim, demek ki. Ama şimdi bunu konuşmanın sırası değildi. İkisi de bunu konuşurken rahat olmazlardı. Jimin kızgınlıkta omegalarla seks hakkında konuşmakta bir sakınca görmüyordu çünkü bu sağlıkları için gerekliydi ama şu an, tamamen başkaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
light is burning | jikook [türkçe] ✓
Fanfic"Kendini kontrol edebilme yeteneğiyle bilinen Jimin, sık sık Taehyung'un omega partnerlerine kızgınlıklarını geçirmeleri için dairesinde yardım ediyor, atıştırmalık ve temiz bir banyo veriyor ama onlara asla dokunmuyordu. Taehyung ona Jeongguk'u, kı...