Wat er toen gebeurde.
Ik hoorde een steen door onze raam gesmeten , oh nee dat zijn die mensen van daarjuist. Ik zag Anis snel komen terwijl hij ons samen zag, hij werd boos en..
_________________________________________
Hij kreeg plots een steen tegen zijn hoofd. Ik schrok me dood en liep naar Anis toe. 'Aniss! Ben je oke!?' Vroeg ik bezorgd. Hij keek me boos aan en zei 'No me toques ( Raak me niet aan). 'Wat is er nou met je!?' Zei ik. Hij ging van me af en liep zo snel mogelijk om een zakdoek voor zijn hoofd te halen. De jongens gingen hun wapens halen en ik de mijne, tijd om men ski masker aan te doen. ( zie foto)We gingen zo snel mogelijk naar buiten en Anis gaf de leiding zoals altijd. 'KOM OP! GA SCHIET ZE ALLEMAAL!!' Schreeuwde hij. De vrouw die ik dood sloeg tot ze een bloedneus kreeg kwam naar me toe, terwijl ze lacht. Ze sloeg me kapot hard en ik pakte der zo snel mogelijk. 'Mij raak je niet aan puta (hoer)' zei ik en schoot door haar hoofd neer. Ik lachte stoer en ik keek naar de rest. Ze werden allemaal doodgeschoten, kleine ratten.
We gingen binnen en deden onze ski maskers af. Het zijn namelijk onze beschermingen voor ons zelf, ieder zijn maskers en ieder zijn verhaal. We hebben misschien de ski maskers maar niemand weet hoe wij echt zijn. Ik zag dat iedereen boos was, zoals altijd na een gevecht. 'Kom op waarom zo boos allemaal? We hebben ze net afgemaakt!' Zei ik blij. Ze keken me allemaal aan en lachten. 'Ja is waar' zei Marko en gaf me een knipoog. Ik rolde met men ogen en ging naar keuken voor een slokje water.
Anis kwam naar me toe en keek me aan. 'Anis, wat is er gadverdamme!' Zei ik. Hij keek naar mij en kwam dichterbij. 'Me vuelves loco ( je maakt me gek) Sara!!' en drukte zijn lippen of die van mij. Ik keek hem aan en zei 'Waarom maak ik je gek Anis?' 'Ik kuste je net en je vraagt dit?' Vroeg hij lachend. Toen werden we gestoord door Marko die binnen kwam. 'Eeh Sara, kan ik je spreken?' Vroeg hij. 'Uhm.. ja tuurlijk.' Zei ik twijfelend terwijl ik en Anis oogcontact maakten.
We gingen naar de tuin en zaten op een houten bankje. 'Que es? ( wat is er?)' vroeg ik. 'Sara, ik wil je iets vertellen wat ik al heel lang wou zeggen. Ik vind je super leuk sinds de eerste keer dat ik je zag, je maakt me gek hoe je praat en hoe je gedraagt. Je bent perfect, ik wil dat je mijn meid bent.' Zei hij. 'Marko! We zijn vrienden niet meer. Je weet dondersgoed dat ik nooit met jou zal gaan.' Zei ik gemeen. Ik ben geen lieve meid als het om kinderachtige dingen gaat. Ik ging weg en hij hield me tegen. 'Raak me nooit meer aan puta! (Hoer)' zei ik. 'Je kan rustig ook nee zeggen, je hoeft niet persee zo agressief te reageren. Je agressie gedrag maakt me ook gek, je bent niet normaal schattig, wat doe je met me?!' Zei hij. 'Ik doe helemaal niks Marko, laat me met rust vieze Spanjaard.' Zei ik. 'EEH! Ik ben half Nederlands ook, dus wat is het verschil tussen jou en mij kleine rat?!' Schreeuwde hij nog. Ik liet men middelvinger zien en liep weg. Wat een mogool.
Ik ging binnen en zag dat Anis lacht en blij is. 'En jij hebt alles gehoord toch?' Vroeg ik. 'Yep, zo ken ik je.' Zei hij. Ik rolde met men ogen en ging naar men kamer. Ik hoorde de deur kloppen en zei 'Kom binnen!' Het was Anis. Hij kwam naast me liggen en zaten te praten. Zonder dat we het doorhadden werden we langzamer moe en sliepen bij elkaar. ( zie foto)
Volgende ochtend.
Ik werd langzamer wakker en draaide me om, ik was al vergeten dat Anis naast me sliep. Het is zo fijn om je niet alleen te voelen. Hij werd toen ook wakker en zag dat ik naar hem staarde. 'Wat kijk je knapperd?' Vroeg hij. 'Nee, ik keek niet ik werd toevallig ook wakker.' Loog ik. Ik stond op en hij ook. 'Ga uit men kamer Anis, ik ga me omkleden.' Zei ik. 'Isgoed, maar wanneer we trouwen kleed je voor me.' Zei hij. 'Je bent me broer weet je nog?' zei ik lachend. 'Eeh maar serieus Sara!
Ben ik een broer voor je?' Vroeg hij. 'Nee gekkie, maak je geen zorgen.' Zei ik. Hij was gerustgesteld en knipoogde naar me. Hij deed de deur dicht en voor vandaag moet ik me chic omkleden. We gaan naar een mooie gala voor een missie. We gaan namelijk mooie dingen stelen in een kantoortje daar binnen. Ik nam eerst snel een douch en ging snel ontbijten, dan ging ik me opmaken en omkleden. Ik kan niet wachten om Anis in een pak te zien.Ik ging langzaam naar binnen en zag Diego, echt een schat hij is kleiner dan mij en gedraag hem als men broertje. Ik zag hem als eerst en liep naar hem toe terwijl iedereen in zen kamer was aan het omkleden. 'Diego! hermano, cómo me veo? ( Hoe zie ik eruit?)' vroeg ik onzeker. 'Wow, jij bent mooi! ' zei hij. 'Awhh dankjewel knapperd. Ik ga snel een geurtje op doen en kom eraan.' Zei ik. Terwijl ik de trappen boven liep botste ik perongeluk tegen Anis. Hij had me vast aan mijn zij en schrok. 'Wow, ben jij dat serieus?' Vroeg hij. 'Nee, ik ben je zus.' Zei ik plagerig. 'Eeeh Sara! Niet me plagen.' Zei hij lachend. Hij nam me vast en drukte zijn lippen op die van mij. De jongens kwamen en ik liet hem al snel los. 'Eeh, schaam je je?' Vroeg hij. 'Nee ezel, laten we het niet te snel laten zien. We zijn niet eens samen.' Zei ik. Hij rolde met zen ogen en zei 'Daar heb je een punt.'
De jongens reden in een limousine en natuurlijk om niet te opvallend zijn gingen ik en Anis naar een andere limousine.... benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen....
Wordt vervolgd, stem en reageer. Wat vinden jullie ervan?🥰
JE LEEST
Spange Maffia Time
БоевикSpange Maffia Time _________________ Elke deel heeft 1000 woorden. • Spannend, Romantisch, Actie boek.