Wat er toen gebeurde.
Ik lag op zen bed en ik keek in zijn nachtkastje. 'Omg dit meen je niet!!' Zei ik.
_________________________________________Ik zag de foto van de man men een tattoo draak, Diego had het er nog over. Plots deed men hoofd zo pijn, ik voelde alle zwakte. Ik kreeg een beeld in mijn hoofd, geen idee hoe maar ik besefte wat er toen gebeurde in het hotel. De man passeerde met een tattoo exact hetzelfde als op de foto. Dit kan niet meer, dit is geen toeval ze hebben de zelfde huidskleuren! Ik nam de foto mee en ging lopend naar beneden. 'Marko,Marwan! Dit moeten jullie zien.' Zei ik. 'Kijk toen Diego nog leefde.. vertelde hij mij een verhaal.' Zei ik. Ik legde hun het hele verhaal uit. 'Omg we moeten die man te pakken krijgen, hij zal boeten!!' Zei Marwan. 'Nu je dit me zegt, herinner je nog het laatste woorden van Diego?' Vroeg Marko. 'Uhm nee.. wat zei hij?' Vroeg ik. 'Hij zat hij wilt dat jij die man moet boeten Sara. Hij zal blij zijn als die man er niet meer is.' Zei Marko. 'Wat.. awh Diego toch. Natuurlijk ga ik dat doen, we gaan binnenkort starten en we hebben Anis nodig.. jullie weten dat toch?' Vroeg ik. 'Ja Sara.. maar hij is er niet en al lang niet meer hoe wil je dat hij opeens tevoorschijn komt?' Vroeg Marwan. 'Daar heb je een punt, maar we moeten hem zoeken. Dan begint Maffia Time jongens!' Zei ik. We omhelsden elkaar en als laatste om te vieren dat ik terug ben, brachten we sigaretten, wiet en alcohol mee.
We gingen naar onze favoriete plekje en dat is de tuin. We zaten op de grond en legden allerlei onze dingen. 'Aaah tijd voor fun!' Schreeuwde ik blij. 'Wooohooo!' Zei ik en omhelsde de jongens. Ze waren ook blij en lachten. Marko werd gebeld en moest naar een vriend gaan. 'Doeii Markoo!' Zei ik beetje dronken. 'Haha doei meid.' Zei hij terug. 'Marwaaaaaaaan, wist je dat je knap bent hahaha!' Zei ik en lachte gek. Als ik dronken ben dan ben ik zat. 'Saraaa, dat ben jij ook haha!' Zei hij. 'Omg Marwan ik heb een idee kom mee!' Zei ik. Ik pakte zijn hand vast en we liepen naar buiten.
We gingen naar de zee, het is vijftien minuten van bij ons. Ik en Marwan waren zo blij, we liepen richting zee. Marwan deed zijn shirt en broek uit en ik de mijne. Hij bleef in zijn ondergoed en ik in mijn bh en ondergoed. We gingen in het zee en en pakten elkaar vast. ( zie foto)
Wat ik nu voelde, heb ik nooit gevoeld. Ik heb het gevoel dat ik Marwan leuk vind. Hij is zo knap, lief en behulpzaam. Hij lachte even en omhelsde mij en ik gaf een kusje op zijn wang. We keken naar elkaar heel erg diep, nooit heb ik hem van zo dicht bij gezien. Hij is knapper dan van ver, wow! 'Sara, je bent de knapste meid die ik ken en de sterkste.' Zei hij. 'Jaja dat weet ik Marwan!' Zei ik. 'Ha ha ga je nu high class doen?' Vroeg hij. 'Helemaal niet, ik spreek de waarheid!' Zei ik met een big smile.
'Oh nog eens high class doen, dat vind je wel leuk hé!' Zei hij en begon me overal te kietelen. 'NEEE MARWAN HAHAHA STOP! IK KAN NIET MEER!!' Schreeuwde ik. 'HAHAHHA NEE!' Zei hij en bleef verder kietelen. Ik sloeg hem overal en hij pakte men handen. We keken elkaar aan en hij pakte mij rustig naar hem toe. Hij drukte zijn lippen op de mijne en ik die van hem. Hij deed zijn voorhoofd op die van mij en deed zen ogen dicht, daarna ik de mijne. 'Sara, ik vind je leuk.' Zei hij. 'Ik..ik-' voor ik wat wou zeggen kwamen plots een paar mensen, er waren der wel acht en ze leken gevaarlijk. Ze waren dronken en hadden drankjes bij zich. 'Aaah wat is het leven heerlijkk!!!!' Zei een man en gooide het op de grond. Het brak in stukken en ik was geschrokken. Marwan wist ik geschrokken was en nam men hand vast en pakte onze kleren mee. 'Sara, kom we gaan rennen!' Zei hij lachend.We renden en renden hand in hand. 'Woohooo! Sara je maakt me blijj!!' Zei hij. 'Awhh wat ben jij schattig!!' Zei ik blij. 'Sara, ga je reageren op wat ik zei?' Vroeg hij. 'Waarop?' loog ik. 'Uhm dat ik.. je weet wel.' Zei hij. 'Uhmm neee ik weet het niet.' Zei ik en stak men tong uit. 'Ooh dus je wilt nog kietels!' Zei hij. 'Nenenneee!!! Oke ik geef je antwoord.' Zei ik. Na dat ik weer antwoord wou geven werden we gestoord door de telefoon van Marwan. 'Het is Marko.' Zei Marwan. 'Haha neem maar op.' Zei ik. Hij nam op en zei 'Ey bro, wat is er?' 'Ja kijk, ik heb een probleempje met men vriend hij is wat ziekjes en ik moet bij hem blijven.' Zei Marko. 'Ooh isgoed man. Wanneer kom je terug?' Vroeg hij. Terwijl hij naar me keek en zijn tong stak. 'Ja ik denk toch wel binnen drie dagen.' Zei Marko. 'Isgoed broer, tot later.' Zei Marwan en verbrak de verbinding. 'Woohoo Sara! We zijn drie dagen alleen in het villa!' Zei hij blij.
Na wat te stappen hebben gingen we binnen, we moesten douchen na dat zwemmen. 'Ik ga eerst douchen!!!!' Zei ik en rende naar de douch. 'Wacht Sara!! Nee, ik ga eerst!' Zei hij en rende achter me aan. Tot ik het wist was hij voor men gezicht en zei 'Laten we samen.. douchen.' Zei hij. 'Wacht wat??' Zei ik geschrokken.
Wordt vervolgd, reageer en deel. 🥰
Wat vinden jullie van dit boek tot nu toe mensen, ik steer echt tijd in dus hoop dat jullie het super leuk vinden. ❤️Tot de volgende deel cuties, deel het ook eens misschien! Zou ik echt waarderen, thank youuu! ❤️
JE LEEST
Spange Maffia Time
حركة (أكشن)Spange Maffia Time _________________ Elke deel heeft 1000 woorden. • Spannend, Romantisch, Actie boek.