Gelieve niet te lezen als je niet tegen scheldwoorden kunt en meerdere dingen.
'KOM OP SARA REN WEG!!' Zegt Anis tegen me, terwijl we een missie in Spanje hebben. Ik loop zo snel mogelijk met men vrienden, terwijl we op het dak weg lopen. 'Shit, Anis! Er komen meer laten we springen.' Zei ik. We springen allemaal af van het dak, terwijl ik hard struikelde. Snel ging ik voor een mooie auto terwijl die stopte met rijden. 'Wat is jou probleem!? Ga uit mijn weg!' Zei hij. 'GA ERUIT NU!!' schreeuw ik tegen de eigenaar in het Spaans van auto terwijl ik mijn pistool op hem richte. Snel werd hij bang en liep hij zo snel weg. 'Tfoe sukkel. Kom op jongens ga erin, ik rijd.' Zei ik snel. We reden zo snel mogelijk en konden eindelijk weg met gestolen geld.
Ik zit in een groep met 4 mensen, men ouders hebben me weg gesmeten toen ik 14 was. Ik ben 19 en heb de beste mensen aan men zij. Ik heb 3 broers, die ik nooit zie. Door dat ik geen geld had, ben ik betrokken met geweld anders overleefde ik het nooit.
Flashback
'Mama! Waarom!?! Wat heb ik je aangedaan!' schreeuw ik huilend. 'Hou je bek! Ik wil geen meisje in mijn huis. Je weet best dat je een misverstand was.' Zei mijn moeder. Ik kreeg een brok in men keel en was in shok. 'Ga buiten a slet. Je bent hier niet welkom, welke meid zoals jij wilt iemand nog zien. Tfoe.' Zei mijn vader. Men broers keken me verdrietig aan ze konden niks doen. Ik werd door men vader vast gehouden en werd buiten gesmeten. Barstende tranen die ik had en niet kon uitleggen hoe pijn die woorden nog doen van mijn ouders. 'Hey meid, wat is er?' Zei een jongen. Ik negeerde hem en ging meer en meer huilen. 'Ik ben Anis, kom maar mee.' Zei hij en stak zen hand uit.Perspectief Sara.
Terwijl ik eraan dacht en reed ging ik bijna tegen een auto rijden. 'SARA, PAS OP!!' schreeuwde iedereen. 'HOU JULLIE BEK!' schreeuwde ik. Sinds de dag dat mijn ouders me weg smeten, ben ik een hard persoon. Ik mag niemand dan alleen mijn eigen groep. Anis is iets anders, hij is mijn beste vriend. Ik weet dat hij meer wilt maar dat moet hij zelf regelen. Diego, één van de groep is als een kleine broer voor me super schattig en beschermd me altijd. We waren bij onze villa aan gekomen, we wonen daar met zen vijven. Als een agressief meid, liep ik de deur uit en sloeg ik de deur van auto super hard. 'Hé! Sara! Wat is er met je?!' schreeuwde Anis tegen mij. 'Laat me met rust Anis. Je weet dat ik het haat om te vertellen wat ik voel, dus rot op.' zei ik boos. We liepen in onze villa en de jongens keken naar ons terwijl Anis me probeerde te volgen. Ik ging naar men kamer en sloeg de deur dicht en deed men ski masker af. Ik barste in tranen en zat op men bed. 'Oh.. waarom ben ik mijn eigen familie die me verwoeste niet vergeten!!? Waarom!!??' huilde ik. Ik kleed me om in iets anders, het was namelijk vuil door dat ik een vrouw sloeg en natuurlijk me vuil maakte met der bloed neus. Ik heb haar sws harder geslagen, denkt zij mijn kleren zijn goedkoop ofso? ( zie foto)Ik hoorde de deur open gaan en zag dat het Anis was. 'Kan jij niet kloppen ofso? Idioot.' zei ik. Hij kwam naar me toe en omhelsde mij. 'Sara, ik weet dat je altijd moet schelden als je verdrietig bent. Yallah vertel wat er is voor je me nog meer boos maakt.' Zei hij. 'Pff Anis..' zei ik terwijl ik hem harder omhelsde. 'Wat is er schat..?' Vroeg hij. Ik keek naar hem en liet een traan. 'Anis.. ik denk steeds aan die woorden van mijn ouders. Ze doen zo pijn..' zei ik. 'Escucha chica ( luister meid) je bent beter dan wie dan ook. Het is niet omdat ze je familie zijn in je bloed dat ze je familie ook echt kunnen zijn.' Zei hij. Daar had hij wel een punt in, hij begrijpt mij altijd. 'Kijk, jij bent een geweldige meid. Je bent mooi.. je bent wow. Ook nog lekker mooi gemixt meid, daar hou ik van. Je bent Marokkaans, Nederlands en ook nog half Spaans.' Zei hij. Ik werd rustiger en zei 'Gracias hermano ( Dankjewel broer)' en gaf hem een knipoog. 'Wooww sara! Ik ben je hermano (broer) niet. Kom hier hee!' Zei hij. Ik kon niet stoppen met lachen wat een gekkie.
Ik ging beneden om wat eten te maken met Marko, één van mijn vrienden die ik in Spanje heb ontmoet. Ik moet vaak naar andere landen gaan om wat missies uit te voltooien. Alleen Marko als enigste jongen kan koken en Anis,Marwan,Diego kunnen dat niet. Al snel kook ik wat met hem en klets met hem. Hij kwam dichter bij en zei 'Estas bien (Je bent lekker) Sara.' Ik vroeg 'Woow Marko, wat zeg je nou?' Hij kwam dichter en hield men gezicht vast. Ik hoorde een steen door onze raam gesmeten , oh nee dat zijn die mensen van daarjuist. Ik zag Anis snel komen terwijl hij ons samen zag, hij werd boos en..
Wordt vervolgd, stem en reageer. Dit stukje is nu 900+ woorden, normaal 1000 maar wil eerst weten wat jullie ervan vinden. 🖤☺️
JE LEEST
Spange Maffia Time
AçãoSpange Maffia Time _________________ Elke deel heeft 1000 woorden. • Spannend, Romantisch, Actie boek.