𝒟𝑒𝑒𝓁 16 🖤

103 8 11
                                    

Wat er toen gebeurde.
'Haha isgoed, tijd voor maffia schat.' Zei Marwan. We lachten naar elkaar en ik keek high class. Kan niet wachten om hem te pakken, dit is het geluk voor Diego.
_________________________________________

We gingen ontbijten en toen kwam Marko er ook aan. Het was super raar maar hij heeft spijt en mensen verdienen wel een tweede kans, alleen is het te zien welke persoon het is. Ik heb er geen moeite mee om een kans te geven aan Marko, maar ik moet hem nu wel kunnen vertrouwen. We gaan straks met onze missie beginnen en Marko moet mee helpen. 'Schat, wil je koffie?' Vroeg Marwan. 'Ja isgoed hoor.' Zei ik. 'Haha ik weet dat je niet zonder koffie kan hoor.' Zei hij lachend. Ik lachte verlegen en zei 'Ja dat is waar..'

'Nou jullie zijn nu in een relatie?' Vroeg Marko ongemakkelijk. Ik en Marwan keken naar elkaar en hij beantwoorde 'Ja, dat zijn wij.' Marko knikte en zei 'Ik ben blij voor jullie, maar hoe zit het dan met Anis?' Vroeg Marko. 'Nou..  ik ben al heel lang over hem heen, ik had nooit sterke gevoelens voor hem en dat zal ik ook nooit hebben.' Zei ik. 'Hzo dan?' Vroeg Marko. 'Nou kijk.. Marwan en ik zijn net als broer en zus alleen dat heb ik echt pas gevoeld wanneer hij weg was. Onze band kan nooit veranderen in een relatie, dat is gewoon onmogelijk en ik hou van Marwan en daarmee klaar.' Zei ik. Marwan keek naar mij en glimlachte en ik terug naar hem. Marwan gaf mij kopje koffie, hield men hand vast en kwam naast me zitten. Hij keek naar mij en zei 'Ik hou van je, ik zal je nooit verlaten en Anis moet dat begrijpen. Hij is inmiddels al lang weg gegaan en dat betekend niet dat hij alleen jou heeft verlaten, maar ons allemaal. We hadden hem nodig terwijl hij weg ging voor geen reden.' Zei Marwan. 'Ja groot gelijk.' Zei Marko.

Na wat te eten hebben besloot ik Marko te vertellen wat we gingen doen. Ik ruimde de tafel of en riep de jongens even, ze kwamen naar me toe. 'Oke Marwan.. ik ga het hem vertellen wat we vandaag gaan doen.' Zei ik. 'Wat dan?' Vroeg Marko. 'Kijk, voor Diego gestorven is.. vertelde hij een verhaaltje dat gebeurd was toen hij klein was.' Zei ik. 'Oh wat er gebeurd met hem dan?' Vroeg hij. Ik vertelde hem het hele verhaal en hij was best geschrokken. 'En daarom moeten we zo snel mogelijk die man te pakken krijgen, vroeg of laat ik zal hem vermoorden en niemand kan mij inhouden.' Zei ik. 'Dit zal een hele grote missie zijn, misschien niet met zen alle zoals ervoor..' zei ik en liet een traan. 'Maar.. we gaan het voor Diego doen. Vanaf nu bestaat Anis ook officieel niet voor mij, hij heeft ons verlaten en daarmee klaar.' Zei ik en liep naar boven.

Ik ging naar men kamer en deed de deur op slot, ik was zo emotioneel ik mis Diego en dan ook nog Anis die me verlaten heeft. Dit gedoe is allemaal begonnen door dat we geld wouden, maar dit keer doen we dit uit woede. *Klop klop* 'Sara!' Zei Marwan. 'Jaa! Wat is er?' Vroeg ik. 'We gaan ons nu omkleden en een plan maken.' Zei hij. 'Sff sgoed, over 20 minuten zien we elkaar beneden.' Zei ik. 'Isgoed tot straks.' Zei hij en ging weg.

Ik was na een tijdje klaar en vond het look wel mooi. ( zie foto)

Ik ging naar beneden en zag de jongens toen ook

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ging naar beneden en zag de jongens toen ook.

Ik ging naar beneden en zag de jongens toen ook

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit was Marko.

Dit was Marwan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit was Marwan. 'Hmm laten we beginnen met een plan jongens.' Zei ik en liepen naar buiten. We namen onze motoren en reden naar een plek waar niemand was.

Locatie - Een park in Barcelona. 11:00.

We kwamen aan en gingen naar de park. We zaten als kleermaker en namen allerlei dingen die we nodig hadden voor onze plan. Na aantal uren waren we klaar met onze plannetje te bedenken. 'Ik kan niet wachten..' zei ik. 'Ik ook Sara.., we moeten echt voorzichtig zijn.' Zei Marwan. 'Ja dat is waar. Die man is zo gevaarlijk hij heeft niet eens hart, dat hij zelf die mensen levend in brand stak..' zei ik. Ik zuchte heel hard en stond op. 'Kom op, we hebben veel te doen en te kopen voor deze missie die aan komt.' Zei ik. 'Ja, kom maar op. Het is in twee dagen we hebben geen tijd te verliezen nu.' Zei Marko. We reden met onze motoren weg en gingen naar onze villa. Ik en Marwan waren hand in hand en liepen binnen. Ik zag wat spullen in ons huis, valise enzo. 'Huh? Wat is dit?!' Vroeg ik bezorgd. 'Is er iemand ingebroken?' Vroeg Marko en keek samen met Marwan even buiten of alles veilig was. 'Niemand is buiten.' Zei Marwan. 'Wat? Laten we boven kijken.' Zei ik. 'We gingen met zen al naar boven en plots kwam er iemand te voor schijn. Dit.. meen je niet!!! 'Omggg! Wat doe jij hierr!?!' Vroeg ik.

Wordt vervolgd, stem en reageer.

Wie denken jullie dat het zou zijn?😌

Spange Maffia TimeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu