𝒟𝑒𝑒𝓁 15 🖤

111 8 3
                                    

Wat er toen gebeurde.
'Wow wat zeg jij nou?!' Vroeg Marwan. 'Wat je hebt gehoord klootzak!' Zei Marko. Marwan hield de nek van Marko vast en begon bozer te worden.
_________________________________________

Marko sloeg Marwan en hij hem terug. Terwijl ik daar stond te kijken zocht ik iets om Marwan te verdedigen. Ze bleven vechten en vechten tot ik een geweer vond. Ik nam die en zei 'STOP!! Marko ik zweer het je ik ga schieten!' Hij lachte heel eng en zei 'Kom schiet dan, jij bent van mij!!' Hij kwam bij mij en pakte het geweer van me af en duwde mij in het zwembad.

Daar stond hij met een geweer tegen Marwan. Ik kwam snel uit water, niemand had het door. Marko zei 'Zeg maar doei, want dit is je laatste keer dat je kan ademen klootzak.' Ik ging lopend net dat ik zag dat Marko wou schieten, ik ging voor Marwan en het kogel ging in mijn rug. Ik viel op Marwan en hij keek me geschrokken aan. 'Omg Sara!' Schreeuwde Marwan. Hij nam me mee op de grond en zei 'Alles komt goed lieverd maak je geen zorgen.' Ik knikte en begon te zweten en zei 'Ik hou van je.' En sluite men ogen.

Locatie - Ziekenhuis 2 uur s'nachts.

Perspectief Marwan.
Na wat uren zit ik in te wachten terwijl Sara in een operatiekamer zit. Marko is weg gelopen na dat ik de ambulance belde. Ik had echt een leuke dag met Sara, ik heb niet verwacht dat het zo ging lopen.

1 uur later.

Ik ging naar de kamer van Sara, haar operatie verliep goed en heeft rust nodig. Natuurlijk ben ik snel binnen gegaan, ik moet haar zien. Ik ging binnen en zag haar daar liggen, ik werd er kapot van hoe ze eruit zag. Ze was bleek, ze lag op haar zijkant en had iets zo dat ze niet de andere kant op ging na dat ze wakker zou zijn. Het zou pijn doen nu ze net operatie op haar rug heeft gedaan.

Perspectief Marko.
Ik meende het echt niet om te schieten, ik wist niet wat me bezielde ik ben gewoon gek op Sara. Ik ben blind door de liefde en niks kan me tegen houden, ik zou zelfs dood gaan voor haar.

1 week later.

Perspectief Sara.
Het is al 1 week dat ik Marko niet heb gezien, sinds dat ik in het ziekenhuis lag verzorgt Marwan mij alleen maar. We zijn super close met elkaar en kan geen betere man wensen zoals hem. Ik en Marwan liggen nu op een zetel in de woonkamer en kijken rustig naar Netflix. We eten chips en hebben een deken rondom ons, super schattig. ( zie foto)

'Sara?' Vroeg Marwan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Sara?' Vroeg Marwan. 'Ja schat?' Zei ik. 'Als we gaan trouwen, hoeveel kinderen zou je graag willen?' Vroeg hij. Ik glimlachte en keek naar hem 'Ik zou er graag vier hebben!' Zei ik blij. 'Vier? Hmm ja dat is perfect voor mij.' Zei hij. We bleven praten en lachen, we keken verder naar Netflix en het was al weer tijd om te slapen. We stonden op ruimden ons rommelige plaats in woonkamer. Er belde iemand en Marwan ging kijken. De laatste keer zijn we alleen met minder en minder thuis, super vreemd gevoel maar genoeg privacy voor mij en Marwan.

'Wtf wil jij nu nou?' Zei Marwan. Ik ging snel naar Marwan om te kijken wie het zou zijn. Ik keek en was geschrokken, het was Marko. 'Het spijt me zo erg echt waar!!' huilde hij. Hij was ook dronken ondertussen. 'Marko, rot op.' Zei Marwan. 'Nee wacht, luister naar mij ik heb iets belangrijks te vertellen.' Zei hij. Ik en Marwan keken elkaar en ik zei 'Kom maar binnen.'

Hij zat neer, ik en Marwan keken elkaar aan. 'Nou wat wil je zeggen Marko? Ik heb geen tijd voor jou.' Zei ik. 'Oké, luister Sara.. ik heb super veel spijt van alles. Ik wist niet wat er met me gebeurde, maar ik drink veel laatste tijd en neem pillen die ik kreeg van iemand.. tegen stress.' Zei Marko. 'Marko, welke pillen?' Vroeg Marwan. 'Uhm wacht ik heb het in men broekzak gestopt.' Zei Marko. Hij stond op en zocht in zijn broekzakken en nam de pillen. Hij gaf het aan Marwan, hij legt ze op tafel en keek er heel goed naar. 'MARKO! Dit is geen pil voor stress, dit pil maakt je bozer en bozer. Het geeft je zelfs veel meer stress.' Zei Marwan. Ik was geschrokken en deed men hand voor men mond.

'Marko, ga maar even rusten en neem eerst een douch.' Zei ik. Hij knikte en ging weg. Marwan kwam bij mij en hield me vast aan men zij. 'Sara, ik kan je niet meer alleen laten nu Marko hier is, die pillen moet ik ten eerste al sws weggooien. Als ik zie dat hij er verslaafd aan is.. gooi ik hem buiten.' Zei Marwan. Ik keek geschrokken en zei 'Je kan hem niet zomaar weg uit huis halen, dat weet je toch? Hij is onze vriend die nu nood heeft aan zorg.' Zei ik. Hij knikte zacht en zei 'Ja.. das waar. Was dom van me om zo te denken, sorry.' 'Maakt niet uit, laten we nu gaan slapen.' Zei ik.

Volgende ochtend.
Ik werd wakker samen met Marwan in dezelfde bed, gewoon geslapen niet meer. Het liet mij herinneringen wanneer ik en Anis hier voor het laatst ook samen sliepen en toen nog alles geweldig was. Ik stond op terwijl Marwan nog sliep, ik pakte mijn eigen ski masker die ik naast me lag en droeg hem. Ik moest denken aan de man met de tattoo draak weer, ik moet hem te pakken krijgen hoe dan ook ik zal hem te pakken krijgen.

Ik deed hem uit en keek naar Marwan, hij was net wakker. Ik keek naar hem en zei 'Marwan, ik moet die moordenaar te pakken krijgen van Diego..' 'ik ben net wakker en je wilt al iemand vermoorden.' Zei Marwan lachend. 'Haha sorry.. ik denk er maar aan Marwan.. ik kan het niet zo laten.' 'Ik snap je, ik wil hem ook te pakken krijgen en zo snel mogelijk ook. Wat dacht je ervan om vandaag hem eens op te zoeken?' Vroeg Marwan. 'Omg ja!' Zei ik blij. 'Haha isgoed, tijd voor maffia schat.' Zei Marwan. We lachten naar elkaar en ik keek high class. Kan niet wachten om hem te pakken, dit is het geluk voor Diego.

Wordt vervolgd, stem en deel. ☺️

Spange Maffia TimeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu